Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na posílení firemních faktorů z pohledu hodnotové nabídky a zákaznických segmentů u vybrané společnosti
Beránek, Jan ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá evaluací faktorů vybrané společnosti ovlivňujících její hodnotovou nabídku v aktuálním tržním prostředí. První teoretická část popisuje východiska vymezující relevantní firemní faktory, proces strategického řízení, hodnotovou nabídku a inovace včetně popisu vybraných analyticko-výzkumných metod vhodných k analýze dané problematiky. Druhá analytická část mapuje a analyzuje prostředí a faktory společnosti, z nichž jsou na základě COP analýzy zvoleny firemní faktory vhodné pro následné posílení. Návrhová část práce již vypracovává postupy pro posílení faktorů včetně konkrétních kroků, které povedou k budoucímu rozvoji společnosti.
Návrh na posílení firemních faktorů z pohledu hodnotové nabídky a zákaznických segmentů u vybrané společnosti
Beránek, Jan ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá evaluací faktorů vybrané společnosti ovlivňujících její hodnotovou nabídku v aktuálním tržním prostředí. První teoretická část popisuje východiska vymezující relevantní firemní faktory, proces strategického řízení, hodnotovou nabídku a inovace včetně popisu vybraných analyticko-výzkumných metod vhodných k analýze dané problematiky. Druhá analytická část mapuje a analyzuje prostředí a faktory společnosti, z nichž jsou na základě COP analýzy zvoleny firemní faktory vhodné pro následné posílení. Návrhová část práce již vypracovává postupy pro posílení faktorů včetně konkrétních kroků, které povedou k budoucímu rozvoji společnosti.
Strategie modrého oceánu
Reiman, Yuliya ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je "Strategie modrého oceánu". Hlavním cílem práce je vysvětlení problematiky strategie modrého oceánu, která je současným trendem na trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje, co to je konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, Porterův model pěti sil a jeho konkurenční strategie, které dále navazují na strategii modrého oceánu, hodnotovou inovaci, analytické nástroje a systémové rámce strategie a vlastnosti, které musí dobře propracovaná strategie modrého oceánu mít. V praktické části se pak zaměřuji na aplikaci strategie modrého oceánu na příkladu nově vznikajícího sportovního centra v Jindřichově Hradci pomocí analytických nástrojů a systémových rámců této strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.