Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití
Šimon, Michael ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce s názvem "Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití" se věnuje marketingovým nástrojům využitelným k propagaci hudebních produkcí a ukazuje je na příkladu festivalu United Islands. Cílem práce je okrajově představit specifika pořádání hudebních akcí ve venkovních prostorech, dále detailně popsat marketingové nástroje sloužící k jejich propagaci a za využití marketingového výzkumu doložit, zda nástroje využívané festivalem United Islands jsou zvoleny vhodně či nevhodně. Teoretická část práce se věnuje vymezení pro práci podstatných pojmů a výčtu marketingových nástrojů vhodných pro propagaci hudebních produkcí. Navazující praktická část čerpá z teoretické části a z marketingového výzkumu, za jejichž pomoci vyvozuje, jaké marketingové nástroje jsou vhodné pro propagaci festivalu United Islands a jaká je jejich ekonomičnost a efektivita.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.