|
Hra Sokoban a umělá inteligence
Žlebek, Petr ; Šoustek, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na řešení hry Sokoban metodami umělé inteligence. Teoretická část popisuje hru Sokoban, problematiku stavového prostoru a princip vybraných prohledávacích algoritmů. V rámci praktické části byly v jazyce Python implementovány popsané algoritmy a bylo vytvořeno grafické uživatelské rozhraní. V závěrečné části byly provedeny srovnávací experimenty.
|
|
Grafické animace metod řešení úloh
Macek, Jiří ; Jurka, Pavel (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Pro automatizované řešení problémů výpočetní technikou se používají různé implementace umělé inteligence. Tato práce se zabývá některými typickými metodami, popisuje jejich vlastnosti, porovnává je a uvádí možný způsob algoritmizace a implementace. Cílem je vytvoření aplikace, která názorným způsobem demonstruje na vybraných úlohách metody jejich řešení.
|
|
Hra Sokoban a umělá inteligence
Žlebek, Petr ; Šoustek, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na řešení hry Sokoban metodami umělé inteligence. Teoretická část popisuje hru Sokoban, problematiku stavového prostoru a princip vybraných prohledávacích algoritmů. V rámci praktické části byly v jazyce Python implementovány popsané algoritmy a bylo vytvořeno grafické uživatelské rozhraní. V závěrečné části byly provedeny srovnávací experimenty.
|
|
Grafické animace metod řešení úloh
Macek, Jiří ; Jurka, Pavel (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Pro automatizované řešení problémů výpočetní technikou se používají různé implementace umělé inteligence. Tato práce se zabývá některými typickými metodami, popisuje jejich vlastnosti, porovnává je a uvádí možný způsob algoritmizace a implementace. Cílem je vytvoření aplikace, která názorným způsobem demonstruje na vybraných úlohách metody jejich řešení.
|