Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza rozdílných marketingových strategií Pepsi Coly na trzích Indie a USA
Štěrbová, Kateřina ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Práce má za cíl porovnat marketingovou strategii společnosti PepsiCo na domácím trhu a na zahraničním trhu. Domácí trh, USA, představují rozvinutý trh. Jako kontrast byl zvolen rychle se rozvíjející trh rozvojové země, Indie. Marketingové strategie jsou porovnány na základě teoretického přístupu. Teorie marketingové strategie je použita pro identifikaci nejdůležitějších marketingových aspektů, které ovlivňují internacionalizaci společnosti. Identifikované marketingové aspekty jsou zkoumány na americkém a indickém trhu. V závěru je provedeno porovnání, které potvrzuje, že marketingová strategie PepsiCo je adaptována na specifika trhu v souladu s přístupem mysli globálně, reaguj lokálně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.