Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza cestovního ruchu ve vybraném městě (Kutná Hora)
Švarcová, Kristýna ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou cestovního ruchu ve vybraném městě - Kutné Hoře. Cílem práce je zhodnocení současného stavu cestovního ruchu v Kutné Hoře, posouzení potenciálu města pro rozvoj cestovního ruchu, úrovně infrastruktury města a institucí, které cestovní ruch podporují. Dále byla zhodnocena návštěvnost kutnohorských památek a informačního centra. První část práce se zabývá teoretickým vymezením základních pojmů cestovního ruchu, které jsou uváděny v této práci. V druhé části je uvedena stručná charakteristika města Kutná Hora. Třetí část práce přibližuje atraktivity, kterými město disponuje, a infrastrukturu cestovního ruchu ve městě. Čtvrtá část analyzuje návštěvnost města, jeho vybraných památek a informačního centra. Dále je zhodnocena konkurenceschopnost Kutné Hory v rámci UNESCO památek na území České republiky. Získané poznatky zachycuje SWOT analýza. V závěru práce byla navržena možná řešení pro zvýšení atraktivity města pro potenciální návštěvníky.
Analýza cestovního ruchu ve vybraném městě (Třebíč)
Kačírková, Lucie ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje cestovního ruchu ve zvoleném městě -- Třebíči. Cílem práce je zhodnotit současnou úroveň cestovního ruchu ve městě, analyzovat jeho potenciál pro rozvoj cestovního ruchu, turistickou infrastrukturu, návštěvnost a z toho vyvodit závěry a navrhnout opatření. První část se zabývá teoretickým vymezením základních pojmů v oblasti cestovního ruchu, které souvisejí s jeho provozováním ve městě. Druhá část uvádí stručnou charakteristiku řešené destinace. V rámci třetí části je provedena analýza cestovního ruchu v Třebíči, která postupně rozebírá její potenciál pro rozvoj cestovního ruchu, turistickou infrastrukturu a nabídku produktů cestovního ruchu. Poznatky jsou shrnuty ve formě SWOT analýzy. Čtvrtá část analyzuje návštěvnost atraktivit, informačních a turistických center a hromadných ubytovacích zařízení ve městě. Pomocí projektu CzechTourism "Monitoring návštěvníků v turistických regionech České republiky" je vytvořen profil návštěvníka Třebíče. V závěru jsou předloženy návrhy pro přilákání nových návštěvníků a pro zvýšení povědomí o Třebíči jako atraktivní a konkurenceschopné destinace cestovního ruchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.