Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vytvoření edukačního programu dentální hygieny s využitím interaktivní tabule pro žáky na 2. stupni ZŠ
PROSSEROVÁ, Andrea
Teoretická část této bakalářské práce přibližuje čtenáři oblast dentální hygieny v širším slova smyslu, je věnována anatomii dutiny ústní, nejčastějším onemocněním zubů a parodontu. Jsou zde uvedeny metody čištění zubů a dentální hygienické pomůcky. Dále přibližuje práci dentálního hygienisty. Práce zahrnuje i vytvoření edukačního programu. Také pojednává o základních termínech z oblasti edukace a významu motivace. Samostatná kapitola je věnována interaktivní tabuli, jež je využita jako prostředek k prezentaci programu. Závěr teoretické části se zabývá vývojovou psychologií žáků. Druhou část bakalářské práce tvoří výzkum pomocí dotazníkového šetření a tvorba edukačního programu, který je sestaven na základě informací získaných od studentů 2. stupně ZŠ. Program zahrnuje instruktážní videa a tematické hry. Program je součástí primární prevence onemocnění v dutině ústní.
Srovnávací studie www stránek světových univerzit
Andits, Tomáš ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Třeštíková, Ludmila (oponent)
Bakalárska práca ma za cieľ porovnať a analyzovať www stránky University at Buffalo, University of Cape Town, The Chinese University of Hong Kong, Univerzity of Melbourne a Vysokej školy ekonomickej v Praze z hľadiska grafického spracovania, informačnej hodnoty, jednoduchosti použitia a bezbariérovej prístupnosti. Hlavným bodom je vytvorenie metodológie vhodnej k analýze a porovnaniu stránok vybraných univerzít. Tie prejdú detailným rozborom, na jeho základe budú bodovo ohodnotené.
Srovnávací studie www stránek světových univerzit
Andits, Tomáš ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Třeštíková, Ludmila (oponent)
Bakalárska práca ma za cieľ porovnať a analyzovať www stránky University at Buffalo, University of Cape Town, The Chinese University of Hong Kong, Univerzity of Melbourne a Vysokej školy ekonomickej v Praze z hľadiska grafického spracovania, informačnej hodnoty, jednoduchosti použitia a bezbariérovej prístupnosti. Hlavným bodom je vytvorenie metodológie vhodnej k analýze a porovnaniu stránok vybraných univerzít. Tie prejdú detailným rozborom, na jeho základe budú bodovo ohodnotené.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.