|
Vývoj lázeňství a jeho hotelového managementu
ŘÍHOVÁ, Lucie
Bakalářská práce bude zpracována ve společnosti Lázně Aurora Třeboň, s. r.o.. Lázně Aurora zaujímají stabilní postavení mezi ostatními lázeňskými zařízeními a za jejich hlavní přednost lze považovat především příjemné prostředí, vysokou odbornou úroveň poskytovaných služeb a atraktivní polohu. Úvodní část práce obsahuje literární přehled k danému tématu " Vývoj lázeňství a jeho hotelového managementu", kde výsledkem bylo vysvětlit co lázeňství jako takové obsahuje a též i vysvětlit, jak úzce souvisí lázně se svým hotelovým managementem, který vlastně je prvotní informací pro své klienty, první vztyčné místo, které uvozuje prvotní dojem na stávajícího i potenciálního klienta. Informace byly čerpány z dostupné odborné literatury našich i zahraničních autorů zabývajících se lázeňstvím ve spojení s hotelovými službami. Praktická část práce je zaměřena na společnost Lázně Aurora Třeboň, s. r. o., kde v krátkosti popisuji fungování celé organizace. V rámci praktické části práce budou hodnoceny služby, jejich šíře a hloubka,vnímání nabídky a to formou na základě metodikou výzkumu, která je zpracována z dotazníkové šetření hostů a zároveň z interních materiálů poskytnutých od Lázní Aurora za období v rozmezí pěti let 2006 - 2010.Kde je zahrnuta charakteristika klientely, skladba respondentů, návštěvnost samoplátců versus komplexním pacientům, jaká je prioritní cílová skupina pro lázně a jak moc je pro ně důležitá, průměrná doba pobytu, nejprodávanější pobyt a v neposlední řadě vyhodnocen léčebných, ubytovacích, stravovacích služeb. V syntetické části diskuse a návrhy je vytýčení určitých bodů, které by vedly ještě více ke zlepšení konkurenceschopnosti těchto lázní, zlepšení jejich služeb do budoucna vzhledem k aktuální situaci na domácích i zahraničních trzích.
|