Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Economics of tourism and travel: comparison on Czech and German outbound tourism
Němečková, Eva ; Strielkowski, Wadim (vedoucí práce) ; Polyák, Oliver (oponent)
Cílem této práce je srovnat turistické tendence ve dvou zemích, v Německu a v České republice. Ačkoliv existuje spousta článků o poptávce po cestovním ruchu, téměř všechny z nich pracují s případovou studií jednoho státu a nezabývají se srovnáním dvou zemí. První část bakalářské práce představuje obecné termíny s definicemi a statistickou klasifikaci poptávky po cestovním ruchu. Hlavní část práce se věnuje ekonometrickému výzkumu, který charakterizuje poptávku po cestovním ruchu Německa a České republiky a hledá makroekonomické determinanty, které by mohly ovlivňovat počet cest na dovolenou do zahraničí. Poslední část shrnuje výsledky, které jsou díky rozdílné životní úrovni v Německu a v České republice zajímavé a názorně ukazují, že chování německého a českého turisty se značně liší. Klasifikace A12, C23, L83 Klíčová slova poptávka po cestovním ruchu, výjezdový cestovní ruch, Německo, Česká republika E-mail autora eva7.nemeckova@seznam.cz E-mail vedoucího práce strielkowski@gmail.com
Komparativní analýza turistické nabídky destinace
Mertl, Ondřej ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Švanda, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení aktuální turistické nabídky města Třebíče ve vztahu k hlavním trendům cestovního ruchu a především požadavkům návštěvníků, které z těchto trendů vychází. Cílem práce je identifikovat hlavní trendy cestovního ruchu a tyto trendy převést do konkrétních požadavků návštěvníků města. Na základě výsledků ankety mezi návštěvníky pak navrhnout opatření ke zlepšení turistické nabídky města. K tomu práce využívá i dobrých praktik z jiných turistických destinací. Tyto dobré praktiky z jiných turistických destinací jsou podloženy věrohodnými internetovými zdroji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.