Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Teplárenské sítě
Malach, Tomáš ; Horák, Petr (oponent) ; Hirš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se v první části zabývá obecným úvodem do soustav centralizovaného zásobování teplem a hydraulickým výpočtem pro teplovodní tepelnou síť. V další části je provedena analýza provozu zadané teplovodní tepelné sítě a jsou sestrojeny tlakové diagramy pro jednotlivá roční období. Následně jsou zobrazeny tepelně - hydraulické charakteristiky pro hydraulicky hlavní větev (porovnání ručního výpočtu s výpočtem pomocí softwaru) a také jsou zobrazeny vybrané tepelně - hydraulické charakteristiky pro celou teplovodní tepelnou síť. Poslední část je zaměřena na stanovení množství dodaného tepla na základě měření ultrazvukovým průtokoměrem a příložných teplotních sond. Dále je provedena počítačová simulace, jejímž cílem je přiblížit se reálné dodávce tepla ze zdroje tepla na řešené tepelné síti v zimním období.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Varmužová, Adéla ; Galeová, Nicol (oponent) ; Foretník, Jan (vedoucí práce)
Využitím kolejiště vlečky pro osobní vlakovou dopravu se výrazně zvýší intenzita jejího provozu. Protože trať bude elektrifikovaná, budou se muset definovat přejezdy a přechody pro chodce. Z železnice, která má městu a jeho obyvatelům pomoct, se tak paradoxně stane omezení bránící v průchodnosti a budoucím rozvoji. Proto jsem se rozhodla část trati vést po železničním viaduktu. Viadukt je podchodný. Cestujícím umožňuje rozhled po krajině, kterou projíždějí. Nabízí pohled na město z jiné perspektivy. Právě tohle je v mém návrhu ona „brána do města“. Viadukt je koncipován jako struktura v krajině, která je kromě železniční dopravy nositelem i dalších funkcí. Je prostupný jak příčně, tak podélně. Podélná prostupnost definuje cestu, příčná propojení. V krajině převažuje cesta. Pod Viadukt umisťuji cyklostezku, in-line dráhu a pěší trasu, která dále navazuje na další cesty v okolí. Čím blíž je viadukt městu, tím víc se zaplňuje jednotlivými provozy až je ukončen halou terminálu.
Otopné soustavy a rozúčtování tepla v bytových domech
Rušín, Marek ; Formánek, Marian (oponent) ; Počinková, Marcela (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je popsat funkci různých druhů indikátorů topných nákladů, rozúčtování indikovaných hodnot a aplikace těchto znalostí na stávající budovu. Řešený bytový dům má pět nadzemních podlaží a jedno suterénní podlaží. Na každém podlaží jsou dva byty. Návrh otopné soustavy je rozdělen do dvou variant. U první varianty jde o vytápění pomocí dvou plynových kondenzačních kotlů a u druhé varianty jde o předávací stanici.
Otopné soustavy a rozúčtování tepla v bytových domech
Rušín, Marek ; Formánek, Marian (oponent) ; Počinková, Marcela (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je popsat funkci různých druhů indikátorů topných nákladů, rozúčtování indikovaných hodnot a aplikace těchto znalostí na stávající budovu. Řešený bytový dům má pět nadzemních podlaží a jedno suterénní podlaží. Na každém podlaží jsou dva byty. Návrh otopné soustavy je rozdělen do dvou variant. U první varianty jde o vytápění pomocí dvou plynových kondenzačních kotlů a u druhé varianty jde o předávací stanici.
Teplárenské sítě
Malach, Tomáš ; Horák, Petr (oponent) ; Hirš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se v první části zabývá obecným úvodem do soustav centralizovaného zásobování teplem a hydraulickým výpočtem pro teplovodní tepelnou síť. V další části je provedena analýza provozu zadané teplovodní tepelné sítě a jsou sestrojeny tlakové diagramy pro jednotlivá roční období. Následně jsou zobrazeny tepelně - hydraulické charakteristiky pro hydraulicky hlavní větev (porovnání ručního výpočtu s výpočtem pomocí softwaru) a také jsou zobrazeny vybrané tepelně - hydraulické charakteristiky pro celou teplovodní tepelnou síť. Poslední část je zaměřena na stanovení množství dodaného tepla na základě měření ultrazvukovým průtokoměrem a příložných teplotních sond. Dále je provedena počítačová simulace, jejímž cílem je přiblížit se reálné dodávce tepla ze zdroje tepla na řešené tepelné síti v zimním období.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Varmužová, Adéla ; Galeová, Nicol (oponent) ; Foretník, Jan (vedoucí práce)
Využitím kolejiště vlečky pro osobní vlakovou dopravu se výrazně zvýší intenzita jejího provozu. Protože trať bude elektrifikovaná, budou se muset definovat přejezdy a přechody pro chodce. Z železnice, která má městu a jeho obyvatelům pomoct, se tak paradoxně stane omezení bránící v průchodnosti a budoucím rozvoji. Proto jsem se rozhodla část trati vést po železničním viaduktu. Viadukt je podchodný. Cestujícím umožňuje rozhled po krajině, kterou projíždějí. Nabízí pohled na město z jiné perspektivy. Právě tohle je v mém návrhu ona „brána do města“. Viadukt je koncipován jako struktura v krajině, která je kromě železniční dopravy nositelem i dalších funkcí. Je prostupný jak příčně, tak podélně. Podélná prostupnost definuje cestu, příčná propojení. V krajině převažuje cesta. Pod Viadukt umisťuji cyklostezku, in-line dráhu a pěší trasu, která dále navazuje na další cesty v okolí. Čím blíž je viadukt městu, tím víc se zaplňuje jednotlivými provozy až je ukončen halou terminálu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.