Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie značek na sociálních sítích Facebook, Instagram and TikTok, se zaměřením na dostupné možnosti mediální podpory v období Q3-Q4 2022
Marinovová, Kristina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Diplomová práce s názvem "Strategie značek na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, se zaměřením na dostupné možnosti mediální podpory v období Q3-Q4 2022" se zabývá nárůstem komunikačních možností způsobených příchodem tzv. nových médií. Podrobně se pak věnuje komunikaci na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok a jejich využitím pro šíření reklamních sdělení. Teoretická část práce přináší komplexní pohled na vybrané platformy, jejich prostředí, trendy a přehled základních pojmů nezbytných pro porozumění a strategickou práci. Kromě toho poskytuje práce průřez základními reklamními formáty, které je pro komunikaci reklamních sdělení možné využít a představuje také prostředí reklamních nástrojů Meta Ads Manager a TikTok Ads Manager. Podrobně se věnuje práci s Meta Ads Managerem, který také využívá pro spuštění experimentů v praktické části. Praktická část práce se zabývá ověřením tří definovaných hypotéz, které si kladou za cíl srovnat výsledky rozdílných přístupů při nastavování reklamních kampaní na platformě Facebook a ulehčit tak rozhodovací proces pro marketéry, firmy či jednotlivci začínající s prací v prostředí nástroje Meta Ads Manager. Tato část práce také sumarizuje odpovědi na stanovené výzkumné otázky, které zní: Jak spustit reklamní kampaň na Facebooku? Jak vybrat...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.