Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Nástroj pro výpočet světelných map
Růžička, Tomáš ; Pečiva, Jan (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro výpočet světelných map. Cílem práce je popsat a demonstrovat všechny kroky, které jsou nutné při tvorbě světelných map, zejména proces rozbalování geometrie trojrozměrných objektů pro získání mapování a následný výpočet stínování pomocí metody sledování paprsků. Části návrhu a implementace aplikace se zaměřují na popis scény a použitý zobrazovací engine. Práci uzavírá několik experimentů, které jsou doloženy obrázky a shrnutí práce s námětem pro další vývoj.
PaunPacker - Texture Atlas Generator
Dokoupil, Patrik ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Pelikán, Josef (oponent)
Cı́lem této práce bylo vytvořit rozšiřitelnou aplikaci pro tvorbu atlasů tex- tur, které půjde posléze použı́t při vývoji 2D her. Rozšiřitelnost aplikace spočı́vá v možnosti vytvářet a importovat moduly obsahujı́cı́ algoritmy pro tvorbu at- lasů textur, zpracovánı́ obrázků a export metadat. Schopnost rozšiřovat aplikaci pomocı́ modulů činı́ z aplikace také přı́padný nástroj pro testovánı́ nově vy- nalezených algoritmů či variacı́ těch stávajı́cı́ch. Softwarové řešenı́ zahrnuje aplikaci s uživatelským rozlišenı́m, která umožňuje uživateli vytvářet atlasy textur a provádět dalšı́ zpracovánı́ textur. Řešenı́ navı́c také obsahuje několik výchozı́ch implementacı́ dřı́ve zmı́něných rozšiřitelných komponent, konkrétně: rozmı́sťovacı́ch algoritmů, nástrojůpro zpracovánı́obrázků a exportérů metadat. Konkrétnı́ algoritmy, které jsou implementovány v našem řešenı́, zahrnujı́ (mimo jiné): algoritmus Bottom-left, algoritmus Skyline, algorit- mus Guillotine a také genetický algoritmus. Všechny zmı́něné mohou být použity jako výchozı́ bod při vytvářenı́ nových modulů. Kromě generovánı́atlasůtextur umı́naše aplikace generovat také metadata, která lze importovat podporovanými hernı́mi frameworky či knihovnami. Samotný...
Nástroj pro výpočet světelných map
Růžička, Tomáš ; Pečiva, Jan (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro výpočet světelných map. Cílem práce je popsat a demonstrovat všechny kroky, které jsou nutné při tvorbě světelných map, zejména proces rozbalování geometrie trojrozměrných objektů pro získání mapování a následný výpočet stínování pomocí metody sledování paprsků. Části návrhu a implementace aplikace se zaměřují na popis scény a použitý zobrazovací engine. Práci uzavírá několik experimentů, které jsou doloženy obrázky a shrnutí práce s námětem pro další vývoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.