Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vnímání televizní reklamy studenty vysokých škol
Hérová, Lucie ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá televizní reklamou, která stále patří k nejvíce vnímaným formám reklamy. V úvodu teoretické části je vymezen samotný pojem reklama, její historie, funkce a stručně popsána právě televizní reklama. Další část teorie se zabývá tvorbou reklamní kampaně, nástroji, jež se při tvorbě využívají, a měřením její úspěšnosti. Praktická část zkoumá výsledky dotazníkového šetření a v závěru jsou uvedena některá doporučení pro tvůrce televizních reklam cílených na studenty vysokých škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.