Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití televizní dotykové obrazovky (plazmy) ve zpravodajství ČT24
Prokeš, Martin ; Lokšík, Martin (vedoucí práce) ; Géla, František (oponent)
Autor v práci zpracovává téma, které se věnuje využití plazmové obrazovky a plazmových technologií v současném vysílání zpravodajského kanálu ČT 24. Práce se skládá z teoretické a praktické části, přičemž v teoretické části autor shrnuje dosavadní poznatky z oblasti televizního zpravodajství. Teoretická část zahrnuje základní definici televizního zpravodajství a jeho následné proměny, především v důsledku digitalizace. V rámci digitalizace se autor věnuje také novým formátům televizního zpravodajství, mezi které patří především televizní grafika. V druhé polovině teoretické části se autor zaměřil na charakteristiku České televize a zpravodajského kanálu ČT24. Nabízí proto stručný popis jednotlivých pořadů a také studií, ze kterých ČT24 vysílá a které s využitím plazmových technologií úzce souvisí. V praktické části se poté autor zaměřuje na konkrétní využití plazmových technologií ve vysílání ČT24. Autor nejprve nabízí základní dělení, k čemu se tyto prvky ve vysílání využívají. Na základě vlastních zkušeností a rozhovorů s pracovníky České televize poté popisuje využití plazmových technologií v jednotlivých pořadech a studiích a také jejich srovnání.
Funkce obrazového editora v televizním zpravodajství
Hrabáková, Andrea ; Lokšík, Martin (vedoucí práce) ; Záruba, Robert (oponent)
Autorka se v této práci věnuje tématu funkce obrazového editora v televizním zpravodajství. Praktická část této práce sestává z charakteristik práce vybraných obrazových editorů, které vznikly na základě autorčina výzkumu v redakcích televizních stanic TV Nova a ČT 24. Praktická část dále zahrnuje srovnání jednotlivých funkcí obrazových editorů, popis jejich rozdílných znaků a analýzu obrazové informace hlavní zpravodajské relace ČT Události. Teoretická část zahrnuje témata mající přímou souvislost s funkcí obrazového editora. Tyto kapitoly se věnují digitalizaci, počítačové grafice, pravidlům vizuálního jazyka v televizním zpravodajství a podobě zpravodajských studií v souvislosti s používanou televizní technikou. Tato část zahrnuje také charakteristiky jednotlivých zpravodajských studií na TV Nova a ČT 24.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.