Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vplyvy online a offline marketing na spotřebitelské chování v telekomunikačním průmyslu Spojených arabských emirátech
Makovská, Simona ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá dopadem online a offline marketingu. Tyto vplivy jsou zkoumány v podmínkách Spojených arabských emirátů a telekomunikačního průmyslu. Cílem této práce je identifikovat dopady online a offline marketingových nástrojů na chování spotřebitelů v SAE telekomunikačním průmyslu. Hlavní přidanou hodnotu práce je přináší primární výzkum, který byl proveden na vzorke 100 respondentů, kteří žijí ve Spojených arabských emirátech. Výsledky ukazují na rostoucí význam online marketingových nástrojů a zdůrazňují význam synergických efektů implementace online a offline marketingových nástrojů.
Analýza Telekomunikačního sektoru v České Republice
Schneiderová, Jana ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Hofrichter, Kamil (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o vývoji telekomunikačního sektoru v České Republice. První část zachycuje více komplexní přehled o celosvětových trendech v tomto odvětví. Hlavní zaměření této práce je na posledních pět let (2009-2013), kdy došlo k nejvíce dynamickým změnám v tomto odvětví: Kromě nových tendencí, jako jsou mobilní virtuální operátoři nebo M2M, se zpřísnily regulace nařízené Evropskou Unii, které vedly k postupnému poklesu příjmů a k větší konkurenci. To vedlo i k několika akvizicím v odvětví. Jedna z nich (Telefónica Czech Republic Group koupená PPF Group) je analyzovaná v druhé části této diplomové práce pomocí finanční analýzy a několika finančních modelů. Závěr této práce dokazuje, že Telefónica dokázala velmi dobře reagovat v průběhu posledních let a tato transakce přinese mnoho důležitých výhod.
The telecommunications industry and economic growth: how the market structure matters
Jerbashian, Vahagn
This paper presents an endogenous growth model where, in line with the recent empirical evidence, the telecommunications industry (telecom) is an engine of growth. In such a framework, this paper analyzes the channels through which telecom con- tributes to economic growth and focuses on market structure analysis for telecom, in the light of the recent changes in it.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.