Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie rozvoje technologického rodinného podniku
Kuběnová, Lucie ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na strategický rozvoj technologického rodinného podniku Karel Kuběna s.r.o. působícího v oboru oční optiky. Nejdříve vymezuje a vysvětluje základní pojmy související s řešenou problematikou. Podrobněji se zaměřuje na specifika rodinných podniků a popis jednotlivých strategických analýz. Zjištěné informace jsou využity ke zpracování strategické analýzy, jejíž výsledky vedou k návrhu strategie rozvoje a dalšího směřování podniku za účelem upevnění jeho pozice na trhu.
Technologické rodinné podnikání
Tančev, Marek ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá technologickým rodinným podnikáním a strategiemi jejího rozvoje. Teoretická část představuje základní poznatky a zdroje, na jejichž základě byla sestavena část analytická. Následná část je tvořena strategickými návrhy pro rozvoj rodinného podniku.
Technologické rodinné podnikání
Tančev, Marek ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá technologickým rodinným podnikáním a strategiemi jejího rozvoje. Teoretická část představuje základní poznatky a zdroje, na jejichž základě byla sestavena část analytická. Následná část je tvořena strategickými návrhy pro rozvoj rodinného podniku.
Strategie rozvoje technologického rodinného podniku
Kuběnová, Lucie ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na strategický rozvoj technologického rodinného podniku Karel Kuběna s.r.o. působícího v oboru oční optiky. Nejdříve vymezuje a vysvětluje základní pojmy související s řešenou problematikou. Podrobněji se zaměřuje na specifika rodinných podniků a popis jednotlivých strategických analýz. Zjištěné informace jsou využity ke zpracování strategické analýzy, jejíž výsledky vedou k návrhu strategie rozvoje a dalšího směřování podniku za účelem upevnění jeho pozice na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.