Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba edukačních úloh pro výuku metody konečných prvků
Sovadina, František ; Vrbka, Martin (oponent) ; Nečas, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zmapováním úloh využívaných pro výuku metody konečných prvků (MKP) na tuzemských a zahraničních univerzitách. V první části je vytvořen přehled úloh zaměřených na MKP, které jsou při výuce na tuzemských i zahraničních univerzitách využívány. Tyto úlohy lze použít pro výuku MKP na Fakultě strojního inženýrství v Brně. V druhé části bakalářské práce bylo na základě získaných podkladů z univerzit vytvořeno nové zadání úlohy, pro které byl následně i proveden modelový výpočet pomocí programu ANSYS. Výsledky výpočtu byly poté ověřovány i provedením experimentu na fyzickém modelu.
Centrální portál pro řízení vývoje projektů v IT firmě
Cigánik, Marek ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit systém pro podporu vývoje týmových IT projektů odbouráním nutnosti některých akcí pomocí automatizace a poskytování informací z různých zdrojů na jednom místě. Tyto zdroje informací a zároveň automatizace jsou nad vývojářskými nástroji Git, správcem úkolů a časovačem pro měření času. Příklady takových nástrojů jsou ve stejném pořadí Gitlab, Jira a Clockify. Podstatou vytvořeného systému je komunikace s těmito nástroji pomocí jejich API, provádění akcí za vývojáře a získávání potřebných informací. Vytvořený systém poskytuje dvě implementace repozitáře, dvě implementace správce úkolů a dvě implementace časovače. Poskytuje možnost jednoduchého rozšíření o další nástroje. Přínosem této práce jsou malé aspekty systému, které dovolují vývojáři ušetřit čas na repetitivních a formálních záležitostech a dovoluje mu více se věnovat samotnému vývoji software.
Centrální portál pro řízení vývoje projektů v IT firmě
Cigánik, Marek ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit systém pro podporu vývoje týmových IT projektů odbouráním nutnosti některých akcí pomocí automatizace a poskytování informací z různých zdrojů na jednom místě. Tyto zdroje informací a zároveň automatizace jsou nad vývojářskými nástroji Git, správcem úkolů a časovačem pro měření času. Příklady takových nástrojů jsou ve stejném pořadí Gitlab, Jira a Clockify. Podstatou vytvořeného systému je komunikace s těmito nástroji pomocí jejich API, provádění akcí za vývojáře a získávání potřebných informací. Vytvořený systém poskytuje dvě implementace repozitáře, dvě implementace správce úkolů a dvě implementace časovače. Poskytuje možnost jednoduchého rozšíření o další nástroje. Přínosem této práce jsou malé aspekty systému, které dovolují vývojáři ušetřit čas na repetitivních a formálních záležitostech a dovoluje mu více se věnovat samotnému vývoji software.
Tvorba edukačních úloh pro výuku metody konečných prvků
Sovadina, František ; Vrbka, Martin (oponent) ; Nečas, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zmapováním úloh využívaných pro výuku metody konečných prvků (MKP) na tuzemských a zahraničních univerzitách. V první části je vytvořen přehled úloh zaměřených na MKP, které jsou při výuce na tuzemských i zahraničních univerzitách využívány. Tyto úlohy lze použít pro výuku MKP na Fakultě strojního inženýrství v Brně. V druhé části bakalářské práce bylo na základě získaných podkladů z univerzit vytvořeno nové zadání úlohy, pro které byl následně i proveden modelový výpočet pomocí programu ANSYS. Výsledky výpočtu byly poté ověřovány i provedením experimentu na fyzickém modelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.