Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vstupní modul elektronického rychloměru RE 1xx
Feilhauer, Petr ; Sirka, Martin (oponent) ; Zezulka, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje základní popis funkce a zapojení Elektronického rychloměru RE1xx firmy UniControls – Tramex. Hlavním cílem této práce je návrh a realizace funkčního modulu, sdružujícího čtyři frekvenční vstupy, dva analogové vstupy a osm binárních vstupů. Navržený modul musí být plně kompatibilní se stávajícím systémem elektronického rychloměru a musí splňovat základní technicko-právní normy, týkající se dané oblasti použití tohoto zařízení. Na základě rozboru metod zpracování jednotlivých snímaných signálů je navrženo několik koncepcí vstupního modulu. Jednotlivé koncepce jsou popsány včetně výhod a nevýhod. Na návrh koncepce tohoto modulu navazuje popis použitého snímače otáček, který je umístěn na nápravě vozu. Návrh obvodového zapojení zvolené koncepce je podrobně popsán a rozdělen do několika částí (řídicí část, frekvenční vstupy, analogové vstupy, binární vstupy). U tohoto modulu je kladen důraz na zvýšenou spolehlivost a funkceschopnost, které je dosaženo použitím např. power monitoru, externího watchdogu atd. Z důvodu realizace prototypu je součástí práce návrh desky plošných spojů. Práce obsahuje teoretické výpočty potřebné pro návrh programového vybavení. Na funkčním vzorku vstupního modulu je vypracován a odladěn provozní firmware, který je založen na jedno-vláknové koncepci programu. Pro měření aktuální rychlosti jsou odladěny dva algoritmy – metoda pravidelného vzorkování a metoda externích přerušení. Dále je uveden popis měření a zpracování analogových a binárních signálů (použité algoritmy potlačují zakmitávání vstupních signálů). Výsledkem této diplomové práce je funkční vzorek Modulu frekvenčních, analogových a binárních vstupů, který měří rychlost kolejového vozidla, ujetou dráhu, směr pohybu, dva analogové signály a vyhodnocuje stavy jednotlivých binárních signálů. Předzpracovaná data jsou odesílána do Modulu centrálního procesoru sériovou komunikací RS485.
Analýza plavání pomocí měřícího zařízení SwIMU
Láznička, Jakub ; Šťastný, Jan (oponent) ; Bátorová, Michaela (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem inerciálního senzoru pro měření plavců. Práce obsahuje popis možnosti provedení analýz plaveckého výkonu. V rámci praktické části bylo provedeno pilotní měření a také vznikl detailní návod obsahující popis příslušenství, proces měření a metodiky následného vyhodnocování. Pro porovnání vyhodnocených měření vznikla externí databáze v MS Excelu, sloužící k řazení dat s možností statistického zpracování.
Analýza plavání pomocí měřícího zařízení SwIMU
Láznička, Jakub ; Šťastný, Jan (oponent) ; Bátorová, Michaela (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem inerciálního senzoru pro měření plavců. Práce obsahuje popis možnosti provedení analýz plaveckého výkonu. V rámci praktické části bylo provedeno pilotní měření a také vznikl detailní návod obsahující popis příslušenství, proces měření a metodiky následného vyhodnocování. Pro porovnání vyhodnocených měření vznikla externí databáze v MS Excelu, sloužící k řazení dat s možností statistického zpracování.
Pracovní podmínky a práce řidičů nákladní dopravy
Zemanová, Petra ; Rathouský, Bedřich (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Diplomová práce popisuje práci řidičů nákladní dopravy, je zaměřena především na požadavky, které musí člověk splnit, aby se mohl stát řidičem z povolání. Teoretická část popisuje všechny požadavky pro práci řidiče, dále pracovní režimy řidičů a také porovnává nařízení č. 561/2006 a smluvní dohodu AETR. Nedílnou součástí práce je popis záznamových zařízení a možných kontrol řidičů a dopravců. Praktickou část práce zastupuje dotazníkové šetření mezi profesionálními řidiči zaměřené především na jejich znalost platných předpisů. Cílem diplomové práce je kompletní analýza práce řidičů nákladní dopravy a náplň jejich pracovního dne.
Vstupní modul elektronického rychloměru RE 1xx
Feilhauer, Petr ; Sirka, Martin (oponent) ; Zezulka, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje základní popis funkce a zapojení Elektronického rychloměru RE1xx firmy UniControls – Tramex. Hlavním cílem této práce je návrh a realizace funkčního modulu, sdružujícího čtyři frekvenční vstupy, dva analogové vstupy a osm binárních vstupů. Navržený modul musí být plně kompatibilní se stávajícím systémem elektronického rychloměru a musí splňovat základní technicko-právní normy, týkající se dané oblasti použití tohoto zařízení. Na základě rozboru metod zpracování jednotlivých snímaných signálů je navrženo několik koncepcí vstupního modulu. Jednotlivé koncepce jsou popsány včetně výhod a nevýhod. Na návrh koncepce tohoto modulu navazuje popis použitého snímače otáček, který je umístěn na nápravě vozu. Návrh obvodového zapojení zvolené koncepce je podrobně popsán a rozdělen do několika částí (řídicí část, frekvenční vstupy, analogové vstupy, binární vstupy). U tohoto modulu je kladen důraz na zvýšenou spolehlivost a funkceschopnost, které je dosaženo použitím např. power monitoru, externího watchdogu atd. Z důvodu realizace prototypu je součástí práce návrh desky plošných spojů. Práce obsahuje teoretické výpočty potřebné pro návrh programového vybavení. Na funkčním vzorku vstupního modulu je vypracován a odladěn provozní firmware, který je založen na jedno-vláknové koncepci programu. Pro měření aktuální rychlosti jsou odladěny dva algoritmy – metoda pravidelného vzorkování a metoda externích přerušení. Dále je uveden popis měření a zpracování analogových a binárních signálů (použité algoritmy potlačují zakmitávání vstupních signálů). Výsledkem této diplomové práce je funkční vzorek Modulu frekvenčních, analogových a binárních vstupů, který měří rychlost kolejového vozidla, ujetou dráhu, směr pohybu, dva analogové signály a vyhodnocuje stavy jednotlivých binárních signálů. Předzpracovaná data jsou odesílána do Modulu centrálního procesoru sériovou komunikací RS485.
Bus public transportation focused on organization of working time of drivers in Prešov Region
Richnavský, Jakub ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Karahuta, Anton (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat legislativní předpisy Evropské unie týkající se pracovních režimů řidičů v silniční dopravě a s tím související funkce a možnosti záznamových zařízení. Problematika pracovní doby řidičů bude následně aplikována na poskytovatele veřejné autobusové dopravy na území východního Slovenska: SAD Prešov, a. s. Nejprve bude představen profil společnosti, její historie i nabízené dopravní služby. Práce dále zhodnotí fungování nově zavedeného informačního systému v oddělení dispečinku. V rámci analýzy uvedené legislativy bude představeno fungování vybraných linek do 50 km, nad 50 km a jedné mezinárodní linky. Poslední část práce vyhodnotí nejčastější příčiny poskytovaného pracovního volna zaměstnancům, naplňování fondu pracovní doby a využití pracovní kapacity řidičů společnosti. Výsledky analýzy přispějí k závěrečnímu zhodnocení přerozdělování pracovní doby mezi řidiče a návrhem zlepšení v této oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.