Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express spojené se změnou identity značky
Zezulka, Vojtěch ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Starý, Lukáš (oponent)
Cílem této práce je analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express a její kritické zhodnocení. V teoretické části se věnuji marketingu a jeho nástrojům, značce a jejímu významu a firemní identitě a jejím složkám. V praktické části představím společnost TNT Express, strategii společnosti a provedu SWOT analýzu. Dále provedu analýzu jednotlivých komunikačních aktivit spojených se změnou identity společnosti. Na základě identifikovaných problémů, které vyvstaly se změnou ve firmě, navrhnu jejich řešení.
Proces volby optimálního způsobu přepravy zásilek se společností TNT Express Worldwide CZ se zaměřením na Special Services
Němcová, Adriana ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Zajíc, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá volbou optimálního způsobu přepravy zásilky se společností TNT Express Worldwide. V první části práce jsou teoreticky rozebrány jednotlivé služby nabízené touto společností. Jedná se jak o expresní kurýrní služby, tak o služby speciální. Dále je poukázáno na problém, který se objevuje v interní komunikaci mezi obchodními zástupci firmy a agenty oddělení Special Services. Cílem práce je stanovení podmínek a nastavení postupů, kterých je třeba pro efektivní volbu správné služby.
Globální optimalizace v TNT Express Worldwide CZ
Červeňák, Marián ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Bodanská, Michaela (oponent)
Práce se zabývá optimalizačními metodami, použitými v projektu optimalizace PUD ve společnosti TNT Express Worldwide spol. s r.o. V teoretické části se poměrně veliká část soustředí na optimalizační metody a zasahuje tedy kromě logistiky do různých vědních oborů, například kvantitativní management. Praktická část kriticky hodnotí projekt optimalizace PUD.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.