Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Plánování projektu výstavby
Bedřich, Marek ; Šišpera, Roman (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá plánováním projektu výstavby a vysvětluje základní pojmy, které se týkají této oblasti. V praktické části jsou řešeny časové a finanční plány na příkladu rekonstrukce Kongresového centra ve Starém Městě. Cílem této práce je posouzení vhodnosti jednotlivých programu pro projektový management na danou stavební zakázku.
Christian Ethics and the Victorian Novel: The Child as a Christ Figure in Oliver Twist, Silas Marner, and The Master-Christian
Vítek, Jaroslav ; Beran, Zdeněk (vedoucí práce) ; Horová, Miroslava (oponent)
Tato diplomová práce je příspěvkem k rozvíjejícímu se poli náboženských/postsekulárních a etických studií. V první kapitole situuji svou práci v kontextu náboženského a etického obratu humanitních věd a zároveň obracím svou pozornost k viktoriánskému románu, jehož koncepce byla často zkreslena sekularizační tezí. Dále se zabývám přesunem křesťanské víry a jejích etických funkcí z náboženských institucí do viktoriánské literatury a literární kritiky. V první kapitole zároveň vytvářím interpretační rámec kristovské postavy ve vybraných viktoriánských románech, jimiž se snažím postihnout vývoj transpozice víry od raného viktoriánského období po konec 19. století. V následujících třech kapitolách aplikuji tento interpretační rámec na postavu osiřelého dítěte ve třech viktoriánských románech, konkrétně v Oliveru Twistovi (1837- 1838) od Charlese Dickense, Silasi Marnerovi (1861) od George Eliot a The Master-Christian od Marie Corelli (1900). Druhá kapitola představuje stejnojmenného hrdinu Olivera Twista jako kristovskou postavu, jež přináší možnost vykoupení se a spásy ze spárů nefunkčních státních institucí a londýnského podsvětí a na konci románu nastoluje vládu království nebeského na Zemi v podobě pastorální idyly. Zároveň se věnuji vyobrazení mechanismu Boží spravedlnosti, jehož prostřednictvím...
Mezinárodní hodnocení vysokoškolských systémů a institucí
Bartušek, Aleš ; Koucký, Jan (vedoucí práce) ; Ryška, Radim (oponent) ; Šťastná, Věra (oponent)
Mezinárodní hodnocení vysokoškolských systémů a institucí DISERTAČNÍ PRÁCE (2022) Ing. Aleš Bartušek ABSTRAKT Disertační práce reaguje na relativně nový fenomén související s významnými proměnami vysokoškolských systémů v posledních desetiletích. Postupná globalizace, masifikace a diverzifikace vysokého školství nepochybně znamenaly posun od tradičního pojetí a zvýšily celosvětovou potřebu dostupnosti srozumitelných a srovnatelných informací. Především proto se začala objevovat první mezinárodní hodnocení vysokoškolských institucí. Cílem práce bylo podrobit tyto nově vznikající iniciativy důkladnému studiu a přispět tak ke správnému chápání a interpretování zveřejňovaných údajů. Toho bylo dosaženo zasazením problematiky do širších vztahů a souvislostí, monitorováním významných trendů a rozborem metodologií a výsledků hlavních celosvětových iniciativ v čele s žebříčky Academic Ranking od World Universities (ARWU), QS World University Ranking (QS) a THE World University Ranking (THE). Přes mnohá omezení a kritiky jsou zveřejňovaná mezinárodní hodnocení vysokých škol prvními snahami o zjišťování a měření kvality na celosvětové úrovni. Cenné jsou i tím, že podněcují diskuse na toto téma. Pojednáním o významu, důsledcích a vlivu mezinárodních hodnocení disertační práce shrnuje přínosy a upozorňuje na potenciální...
Plánování projektu výstavby
Bedřich, Marek ; Šišpera, Roman (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá plánováním projektu výstavby a vysvětluje základní pojmy, které se týkají této oblasti. V praktické části jsou řešeny časové a finanční plány na příkladu rekonstrukce Kongresového centra ve Starém Městě. Cílem této práce je posouzení vhodnosti jednotlivých programu pro projektový management na danou stavební zakázku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.