Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití best practice ITIL při přesunu ústředny telefonního operátora
Drábik, Dušan ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Slaba, Rudolf (oponent)
Telefonní operátor se rozhodl vyřešit svůj problém s nedostatkem kapacity pomocí přesunu ústředny. Cílem práce je najít takové rady a doporučení z rámce best practice ITIL, které pomohou výrazně zvýšit šance na příznivé dokončení tohoto organizačně náročného úkolu. Diplomová práce ukazuje metodu výběru vhodných best practice ITIL pomocí tabulky, kde sloupce představují metriky a rizika projektu, řádky pak prvky best practice ITIL z rámce "Release and Deployment Management". Tímto způsobem lze zvolit ta doporučení ITIL, která je vhodné vzhledem ke své relevantnosti do plánu přesunu ústředny zapracovat. Výhodou zvoleného postupu je zákaznicky orientovaný přístup a použití jednoznačné terminologie. Metoda synergicky funguje lépe v rámci podniků, které používají procesy ITIL nebo jejich používaní připravují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.