Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Surfing ve vnitrozemských státech
Gross, Adam ; Bačáková, Radka (vedoucí práce) ; Hruša, Filip (oponent)
Název práce Surfing ve vnitrozemských státech Cíle práce Cílem této bakalářské práce je zjistit z pohledu lidí, kteří trvale žijí ve vnitrozemském státu, zda je možné v podmínkách vnitrozemského státu dostatečně natrénovat a připravit se na surfování v oceánu. Metodika práce Jedná se o závěrečnou empiricko-teoretickou práci, ve které byla použita kvantitativní výzkumná metoda formou dotazování. Data byla získána prostřednictvím ankety, která obsahovala převážně uzavřené otázky, ale také několik polouzavřených a otevřených otázek. Celkový počet otázek byl 24. Anketa byla zaměřena na lidi s předchozími nebo současnými zkušenostmi se surfingem, kteří trvale žijí ve vnitrozemském státu. Vyplňování ankety a sběr dat probíhal online pomocí aplikace Google Forms a jeho distribuce byla realizována prostřednictvím sociálních sítí. Výsledky práce Výsledky zkoumání závěrečné práce ukazují, že podmínky pro učení, trénování a přípravu surfařů ve vnitrozemském státu nemůžeme z pohledu lidí, kteří vyplňovali anketu, srovnat s podmínkami státu, který má oceán a nabízí možnost jezdit na reálných surfařských vlnách. Závěr Na základě výsledků ankety se povedlo odpovědět na všechny stanovené vědecké otázky. Z odpovědí respondentů je možné říci, že některé jednotlivé části (složky) v surfingu je možné se naučit ve...
Strategie budování značky vyrábějící surfová prkna
Veselka, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Strategie budování značky vyrábějící surfová prkna Cíle: Cílem této bakalářské práce je vyhledání "bílého místa" na trhu se surfovými prkny a vytvoření produktu, respektive značky, která by toto místo mohla zaplnit. Dalším úkolem práce je realizování strategických kroků řízení a budování značky. Tyto kroky budou vedeny od samotného počátku vytvoření produktu a značky, přes budování hodnoty a image této značky pomocí vhodně zvolených prvků značky až po další rozvoj značky a inovační aktivity Metody: Tato práce analyzuje sekundární data získaná z výsledků průzkumů trhu provedených v oblasti průmyslu výroby surfových prken během roku 2017 a 2018. Získaná data byla dále zpracována pro analýzu konkurence a vytvoření poziční mapy. Pomocí těchto metod byla stanovena pozice nové značky na trhu surfových prken. Výsledky: Podařilo se objevit prázdné místo na trhu, které je pokryté poptávkou a není zde realizována nabídka. Toto místo bylo vyplněno novým produktem, jehož vlastnosti byly určeny na základě analýzy konkurence a konstrukci poziční mapy. Byla stanovena strategie budování hodnoty a image značky, vybrány nejdůležitější prvky značky, vytvořena podznačka podporující image a uvedená další možnost rozvoje značky. Klíčová slova: strategie budování značky, značka, založení značky, poziční mapa ,...
Strategie budování značky vyrábějící surfová prkna
Veselka, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Strategie budování značky vyrábějící surfová prkna Cíle: Cílem této bakalářské práce je vyhledání "bílého místa" na trhu se surfovými prkny a vytvoření produktu, respektive značky, která by toto místo mohla zaplnit. Dalším úkolem práce je realizování strategických kroků řízení a budování značky. Tyto kroky budou vedeny od samotného počátku vytvoření produktu a značky, přes budování hodnoty a image této značky pomocí vhodně zvolených prvků značky až po další rozvoj značky a inovační aktivity Metody: Tato práce analyzuje sekundární data získaná z výsledků průzkumů trhu provedených v oblasti průmyslu výroby surfových prken během roku 2017 a 2018. Získaná data byla dále zpracována pro analýzu konkurence a vytvoření poziční mapy. Pomocí těchto metod byla stanovena pozice nové značky na trhu surfových prken. Výsledky: Podařilo se objevit prázdné místo na trhu, které je pokryté poptávkou a není zde realizována nabídka. Toto místo bylo vyplněno novým produktem, jehož vlastnosti byly určeny na základě analýzy konkurence a konstrukci poziční mapy. Byla stanovena strategie budování hodnoty a image značky, vybrány nejdůležitější prvky značky, vytvořena podznačka podporující image a uvedená další možnost rozvoje značky. Klíčová slova: strategie budování značky, značka, založení značky, poziční mapa ,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.