Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Key Factors of Successful Niche Market Strategy in Czech Republic
Pavlíková, Martina ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaobírá strategií tržních výklenků jako jednou z marketingových strategií uplatňovaných především u malých a středních firem. Cílem práce je analýza úspěšných českých firem, které vykazují znaky zkoumaného směru, a na základě tohoto rozboru poté určení klíčových faktorů, které jejich úspěšnost ovlivnily. V rámci výzkumu byla využita jednak primární data, získaná prostřednictvím on-line dotazníků a rozhovorů s představiteli firem a taktéž sekundární data, převzatá z internetu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.