Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická počítačová hra
Dlabola, Jakub ; Rybková, Blanka (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce seznamuje čtenáře s původem strategických počítačových válečných her a jejich historií. Ukazuje vývoj strategických válečných her od prvního kriegsspielu po současné kusy hrané na počítači. Dále se stručně zabývá možnostmi tvorby strategické počítačové hry v jazyce C++ a podrobně popisuje autorem vytvořenou strategickou počítačovou hru Stíny.
Inteligentní řízení ve strategických hrách
Knotek, David ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit jednoduchou počítačovou hru s výraznými prvky umělé inteligence. Umělá inteligence bude v projektu zastoupena ve třech úrovních, manažerské (globální), hráčské (lokální) a asistentské (pomocné). V další fázi projektu se zaměřím na grafickou stránku, 2D simulátor zápasů, uživatelské rozhraní a následné nasazení hry do provozu. Hra bude implementována v jazyce C++, který poskytuje dostatečný programátorský komfort a jeho velkou výhodou je i multiplatformnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.