Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spolupráce středních škol a zaměstnavatelů ve strojírenství jako součást personální politiky podniku
VOLÁK, Petr
Tato bakalářská práce se zaměřuje na spolupráce středních škol a zaměstnavatelů v Jihočeském kraji v oboru strojírenství. Práce mapuje síť probíhají spolupráce, charakterizuje probíhající formy spolupráce a poukazuje na problémy, výhody i nevýhody. První část je teoretická. Zabývá se personálním řízením podniku. Popisuje modely a formy spolupráce. Další oblastí, kterou se teoretická část zabývá je nábor zaměstnanců a požadavky na ně. Praktická část je výsledkem dvou dotazníkových šetření rozeslaného mezi respondenty a rozhovoru. Dotazníky ve svém kompletním znění jsou přílohou č.1 a přílohou č.2. bakalářské práce.
Podnikatelský záměr pro založení agentury SPORT and UNIVERSITY
Mertová, Monika ; MBA, Vladimír Turčan, (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Hlavním tématem této práce je podnikatelský záměr agentury, kterou založila majitelka v roce 2005 po úspěšném ukončení bakalářského studia na univerzitě ve Spojených státech, které absolvovala při plném sportovním stipendii. Agentura zastává zprostředkovatelskou činnost a spolupracuje jak se studenty-sportovci, tak s trenéry na amerických univerzitách. Agentura se snaží najít studentům sportovní a akademická stipendia, jakož i kvalitní vzdělání a sportovní příležitosti. Tento podnikatelský záměr může být rozdělen do tří částí; první část se zaměřuje na představení agentury, jejich cílů a mise. Další část udává pohled na agenturu v současnosti (pozice na trhu, zákazníci, charakteristiky a dovednost) jehož součástí jsou detailní strategické analýzy vnějších (STEP, Porter, průzkum trhu) a vnitřních faktorů. Analytickou část uzavírá SWOT analýza. Na závěr je formulován podnikatelský záměr následujících pěti let. Pro expanzi agentury jsou dána doporučení jak v klíčových oblastech, tak jako hodnocení rizik a zakončení.
Systém vysokoškolského studia v ČR a financování vysokých škol
Ryskina, Mariya ; Severová, Lucie (vedoucí práce)
Cíl práce: Hlavním cílem této bakalářské práce bude analýza systému vysokoškolského vzdělávání v České Republice. Analýza financování vysokých škol. V teoretické části bude popsáván vzdělávací systém v ČR, formy vzdělávání, náklady na vzdělání a výdaje státu na provoz vysokých škol. V praktické části bude provedeno porovnání s financováním vysokých škol Evropy, které dosáhly nejvyššího ocenění kvality vzdělání. Metodika: Teoretická části diplomové práce se bude zpracovávat pomocí informačních zdrojů, vztahujících se k systému vysokoškolského vzdělání v ČR, pomoci deskriptivní metody. V praktické části bude využita metoda analýzy a komparativní, pomoci kterých se vypracují údaje týkající porovnání několika vysokých škol. Doporučený rozsah práce: 30-40 stran Doporučené zdroje informací Brdek, M., & Vychová, H. (2004). Evropská vzdělávací politika. Praha: ASPI. Grecmanová, H. (2015). Vysoká škola jako instituce . Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. Koucký, J., Bartušek, A., & Zelenka, M. (2013). Nerovnosti v přístupu k vysokoškolskému vzdělání v České republice a v Evropě 1950-2011. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta. Severová, L., & Šrédl, K. (2010). Znalostní ekonomika. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze ČZU. Šmídek, P. (2005). Financování vysokoškolského vzdělání v České republice a Evropské unii. Praha: VŠE.
Podnikatelský záměr pro založení agentury SPORT and UNIVERSITY
Mertová, Monika ; MBA, Vladimír Turčan, (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Hlavním tématem této práce je podnikatelský záměr agentury, kterou založila majitelka v roce 2005 po úspěšném ukončení bakalářského studia na univerzitě ve Spojených státech, které absolvovala při plném sportovním stipendii. Agentura zastává zprostředkovatelskou činnost a spolupracuje jak se studenty-sportovci, tak s trenéry na amerických univerzitách. Agentura se snaží najít studentům sportovní a akademická stipendia, jakož i kvalitní vzdělání a sportovní příležitosti. Tento podnikatelský záměr může být rozdělen do tří částí; první část se zaměřuje na představení agentury, jejich cílů a mise. Další část udává pohled na agenturu v současnosti (pozice na trhu, zákazníci, charakteristiky a dovednost) jehož součástí jsou detailní strategické analýzy vnějších (STEP, Porter, průzkum trhu) a vnitřních faktorů. Analytickou část uzavírá SWOT analýza. Na závěr je formulován podnikatelský záměr následujících pěti let. Pro expanzi agentury jsou dána doporučení jak v klíčových oblastech, tak jako hodnocení rizik a zakončení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.