Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vlastní značka papírenských výrobků
Hikadová, Kateřina ; Kopečková, Veronika (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci jsem se věnovala tvorbě vlastní papírenské značky s názvem Papíři. Jedná se o malé experimentální papírnictví, které vzniká jako alternativa k běžné papírenské produkci. Na poli knižní vazby se snažím o inovaci v různých typech knižní vazby. Aby se zachovala vysoká kvalita výrobků, jsou vyráběny částečně ručně v menším nákladu z kvalitních materiálů a jsou na nich užity moje vlastní knihvazačské postupy. Součástí bakalářské práce je vytvoření vizuálního stylu značky Papíři, návrh loga, webových stránek s internetovým obchodem, ukázky produktů a propagační kanály.
Návrh obchodní strategie firmy Plojhar vstupující na zahraniční trh
Trajerová, Lucie ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na malou českou rodinnou firmu Plojhar, jejímž oborem podnikání je papírnictví. Teoretickou část práce tvoří literární rešerše týkající se problematiky strategické analýzy a tvorby obchodní strategie vstupu na zahraniční trh. V praktické části je charakterizována firma Plojhar a následně je provedena situační analýza pomocí vybraných analytických nástrojů a metod pro vnitřní a vnější prostředí firmy. Poté je přistoupeno k návrhu vstupu firmy na zahraniční trh, přičemž je kladen důraz i na ošetření rizik s tímto návrhem spojených.
Návrh obchodní strategie firmy Plojhar vstupující na zahraniční trh
Trajerová, Lucie ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na malou českou rodinnou firmu Plojhar, jejímž oborem podnikání je papírnictví. Teoretickou část práce tvoří literární rešerše týkající se problematiky strategické analýzy a tvorby obchodní strategie vstupu na zahraniční trh. V praktické části je charakterizována firma Plojhar a následně je provedena situační analýza pomocí vybraných analytických nástrojů a metod pro vnitřní a vnější prostředí firmy. Poté je přistoupeno k návrhu vstupu firmy na zahraniční trh, přičemž je kladen důraz i na ošetření rizik s tímto návrhem spojených.
Vlastní značka papírenských výrobků
Hikadová, Kateřina ; Kopečková, Veronika (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci jsem se věnovala tvorbě vlastní papírenské značky s názvem Papíři. Jedná se o malé experimentální papírnictví, které vzniká jako alternativa k běžné papírenské produkci. Na poli knižní vazby se snažím o inovaci v různých typech knižní vazby. Aby se zachovala vysoká kvalita výrobků, jsou vyráběny částečně ručně v menším nákladu z kvalitních materiálů a jsou na nich užity moje vlastní knihvazačské postupy. Součástí bakalářské práce je vytvoření vizuálního stylu značky Papíři, návrh loga, webových stránek s internetovým obchodem, ukázky produktů a propagační kanály.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.