Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metodika návazností marketingu a vývoje start-up projektu s využitím standardních SW nástrojů
Dressler, Adam ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Krkoška, Pavel (oponent)
Nově vznikající softwarové produkty, a zvláště pak ty, které jsou výsledkem inovací, dnes typicky vznikají jako start-upy. Důvody, které k tomu vedou, jsou zřejmé: produkty malých start-upů jsou typicky rychle uvedeny na trh (to je způsobeno tím, že marketingová i vývojová část blízce spolupracují, často obě činnosti vykonává jedna osoba) rychle přijímají rozhodnutí, nejsou averzní vůči riziku a ani nejsou svázány byrokratickými postupy velkých korporací atd. Pokud je produkt úspěšný, v což všichni doufají, projde rychlým růstem. Problém spočívá v tom, že tytéž vlastnosti, které umožnily úspěch v raných fázích projektu, mohou později způsobit selhání. Metody, které používá malá skupina vysoce motivovaných stakeholderů (vlastníci/manažeři, klíčoví zaměstnanci) na počátku projektu nestačí k organizaci projektu v jeho pozdějších fázích, kdy se zapojuje více lidí a kdy jsou úlohy složitější. Přechod z jednoho stavu do druhého je předmětem této práce -- jak zajistit, že jsou v pravý čas k dispozici vhodné metody podporující sladění marketingu a vývoje. Ne příliš brzy, kdy představují zátěž a omezují specifické výhody start up organizace, ani příliš pozdě, kdy jejich absence vede k nekonzistentním stavům a chybám, které ztěžují přeměnu projektu do zralé organizace. Každý projekt je jedinečný a vyžaduje různé metody v různém čase. Proto se tato práce nezabývá návrhem fixní metodiky, ale nabízí kritéria sloužící k výběru metody a její aplikaci s minimálním úsilím a optimálním výsledkem. Teoretická část uvádí příklady možných metod a způsoby jejich použití; navazující praktická část ukazuje, jak tyto metody přispívají k usnadnění rozhodování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.