Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
iBeacon - nová technologie v obchodě a cestovním ruchu
KŘÍŽOVÁ, Tereza
Cílem této bakalářské práce je návrh možnosti využití technologie iBeacon pro konkrétní subjekt a následná kalkulace zavedení zmíněné technologie. Dílčím cílem je analýza technologie iBeacon, se zaměřením na odvětví obchodu a cestovního ruchu. V teoretické části je věnována pozornost popisu iBeaconu, analýze možností využití v obchodě a cestovním ruchu, včetně porovnání s ostatními technologiemi, přijímání inovací ze strany zákazníků a popisu některých technologií využívaných ve zkoumaných odvětvích. Praktická část se skládá z pěti případových studií. Na základě těchto informací je sestaven návrh zavedení technologie pro město Písek. Součástí práce je kalkulace vyčíslující náklady zavedení návrhu pro 1. rok a seznam potencionálních přínosů pro město.
Analýza image produktu
Frühbauerová, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce má dvě základní části, první se věnuje teoretickému vysvětlení pojmu image včetně souvisejících prvků, jako je firemní design nebo firemní identita a další. Dále se věnuje marketingovému výzkumu, jeho druhům a metodám. Druhá, praktická část se zabývá popisem produktu - Apple iPhone, je dále doplněna výzkumem zaměřeným na vysokoškolské studenty. Výzkum je proveden s uživateli i s neuživateli přístroje Apple iPhone. Zjišťuje jejich názory na vlastní produkt, jeho image a dále i na společnost Apple. Na závěr výzkumu jsou uvedeny grafy, které zobrazují rozložení odpovědí na jednotlivé otázky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.