Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového mixu leteckých společností v kontextu rozvoje nízkonákladových operátorů
Pavlík, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Torová, Kateřina (oponent)
Cílem práce je identifikace a analýza postupů, využívaných nízkonákladovými leteckými společnostmi, které díky nižší ceně výsledného produktu umožnily zpřístupnit leteckou dopravu široké skupině zákazníků. Práce dále mapuje specifika marketingu v odvětví letecké dopravy, diskutuje způsoby tvorby ceny letenek a jejich distribuci, možnosti reklamy a otázky kvality a rozsahu produktu. Práce se dále zabývá problematikou životního prostředí ve vztahu k letectví. V závěrečné části formuluje doporučení, umožňující dále navýšit výnosy nízkonákladových operátorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.