Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza trhu bubble tea v České republice
Stibor, Jiří ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá trhem bubble tea v České republice ve vztahu ke společnosti Bubbleology. Cílem práce je analýza jejího marketingového mixu a navržení změn a opatření, které by vedly ke zvýšení povědomí o značce a následně i ke zvýšení zisků. Za pomoci dotazníkového šetření na internetu je nejdříve určena cílová skupina nápoje. Poté jsou popsány hlavní značky na trhu a identifikována je hlavní konkurence pro Bubbleology. Následuje analýza samotného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištění jsou navrženy doporučení a doplňky k současnému mixu. Jedná se především o zvýšení digital engagement za pomoci sociálních sítí a mobilní aplikace a o zlepšení promočních aktivit v místě prodeje. Správnost konceptů je nakonec ověřena pomocí skupinového rozhovoru.
Spotřebitelské soutěže a nové technologie
Balcarová, Martina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá spotřebitelskými soutěžemi v prostředí moderních technologií. Jejím cílem je poskytnout komplexní přehled o roli spotřebitelských soutěží v marketingovém mixu, aktuální legislativě upravující problematiku soutěží v České republice, a především o možnostech využití internetu a mobilních zařízení pro vytvoření úspěšných soutěžních kampaní. Speciální pozornost je věnována soutěžním konceptům a aktuálním platformám, jež je možné pro realizaci spotřebitelské soutěže využít. Součástí práce je i dotazníkové šetření, poskytující unikátní data o míře zapojení dotazovaných do spotřebitelských soutěží.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.