Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivita serverů kolektivního nakupování
Starý, Vladislav ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
Práce se zaměřuje na problematiku prodeje na serverech hromadného nakupování. Cílem je zjistit, pro jaké skupiny dodavatelů je vhodné do tohoto způsobu prodeje přicházet se strategií získat co nejvíce nových zákazníků (reklama) nebo naopak se strategií prodat co nejvíce produktů nezávisle na složení zákazníků (distribuce). Průzkum je prováděn prostřednictvím anonymních dotazníků mířených na servery kolektivního nakupování i na samotné dodavatele produktů a služeb. Práce se převážně zaměřuje na nejčastější a největší kategorie na serverech se vyskytující, a to "Cestování", "Gastronomie", "Kosmetika a relax" a "Zboží". Hlavním přínosem práce je zjištění, že pro dodavatele z kategorie "Kosmetika a relax" je vhodnou strategií cílení reklamy, zatímco pro kategorii "Zboží" naopak strategie distribuce. Kategorie "Cestování" a "Gastronomie" přitom obsahují znaky obou přístupů a jsou v této otázce vyrovnané.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.