Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování bezpečnostního povědomí na fakultě podnikatelské
Volfová, Jana ; Ondrák, Viktor (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na budování bezpečnostního povědomí na Fakultě podnikatelské. Skládá se ze tří základních částí, a to části teoretické, analytické a části s vlastními návrhy. Teoretická část obsahuje vysvětlení a objasnění některých základních pojmů, procesů a analýz, aby čtenář práci rozuměl. Část analytická obsahuje jak popis vybrané organizace, tak i konkrétní provedení analýz, které byly představeny v teoretické části. Poslední část, kterou je část praktická, obsahuje mimo jiné také vlastní návrhy průběhu zvyšování povědomí na fakultě a benefity tohoto procesu.
Návrh metodiky budování bezpečnostního povědomí na střední škole
Sobotková, Hana ; Potůčková, Marie (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší téma budování bezpečnostního povědomí na středních školách. Cílem je vytvořit jednotnou metodiku budování bezpečnostního povědomí, která může být využívána středními školami k zajištění ochrany vlastního perimetru, svých uživatelů i okolí před jednáním uživatelů. Úvodní část se věnuje základní terminologii, existujícím či připravovaným český i mezinárodním zákonům, normám, předpisům a certifikaci v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti. V praktické části jsou popsány jednotlivé kapitoly metodiky budování bezpečnostního povědomí v prostředí středních škol.
Základy bezpečnostního povědomí pro žáky základních škol
Přibyl, Aleš ; Kolajová, Jana (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vybudováním vzdělávacích modulů, které budou sloužit pro vybudování základního povědomí o bezpečnosti pro děti na základních školách. Teoretická část popisuje základní informace z této oblasti. Další část popisuje zadání jednotlivých modulů a také popisuje školy, na kterých probíhala výuka. V praktické části jsou uvedeny podrobné náplně těchto vzdělávacích modulů.
Zavedení ISMS v malém podniku
Svoboda, Milan ; Vlastimil,, Svoboda (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem zavedení systému řízení bezpečnosti informací (ISMS) v malém podniku. V této práci jsou rozebrána teoretická východiska, která jsou nutná pro pochopení a navržení ISMS. Návrh zavedení ISMS je zpracován na základě analýzy současného stavu bezpečnosti společnosti. Navržená bezpečnostní opatření vychází ze současného stavu bezpečnosti informací ve společnosti a doporučení norem řady ISO/IEC 27000.
Budování bezpečnostního povědomí na základní škole
Zezula, Dominik ; Sobotková, Hana (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zavedením programu budování bezpečnostního povědomí na základní škole. Tento cíl je řešen ve třech hlavních částech. V úvodní části práce jsou představeny základní pojmy a teoretická východiska problematiky ISMS a programu SAE. V další části je provedena analýza současného stavu systému školy a představeny požadavky pro zavedení programu. Třetí a hlavní část práce je věnována návrhu vlastního řešení pro vybudování a zavedení programu SAE. Výstupem této práce je bezpečnostní politika, program SAE a školící materiály.
Zavedení bezpečnostních opatření dle ISMS pro základní školu
Pexa, Marek ; Ondrák, Viktor (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zavedením bezpečnostních opatření pro základní školu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části diplomové práce jsou zpracovány základní teoretické pojmy z oblasti informační bezpečnosti a legislativní náležitosti potřebné pro pochopení dané problematiky. Druhá část diplomové práce popisuje stávající stav na základní škole. Poslední praktická část obsahuje samotný návrh bezpečnostních opatření a doporučení.
Návrh zavedení programu budování bezpečnostního povědomí na gymnáziu
Holásková, Marie ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou budování bezpečnostního povědomí na gymnáziích. Diplomovou práci lze rozdělit na tři hlavní části. V úvodní části je uvedeno teoretické vymezení základních pojmů z oblasti informační bezpečnosti a stručný popis legislativních náležitostí, které je potřeba dodržet v řešení práce. Ve druhé části je provedena analýza současné situace vybraného gymnázia, včetně analýzy rizik, HOS 8 analýzy a SWOT analýzy. V praktické části je samotný návrh zavedení programu zvyšování bezpečnostního povědomí přizpůsobený na míru gymnázia.
Simulace správy informační bezpečnosti ve fakultním prostředí
Hložanka, Filip ; Martina,, Chitu (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá simulací správy informační bezpečnosti ve fakultním prostředí. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je zaměřena na popis aktiv, které by se mohly vyskytovat ve fakultní síti, útoky, které by na ni mohly cílit, možnosti bezpečnostních opatření takové sítě, a uživatele, kteří se v ní vyskytují. Analytická část poté aplikuje veškeré popsané možnosti v teoretické části a aplikuje je na reálnou fakultní síť. Na jejím základě jsou v návrhové části vytvořena konkrétní aktiva, průběhy útoků, bezpečnostních procesů a okolního dění v takové sítí pro simulaci zjednodušené verze dané sítě pomocí sofistikovaného kybernetického polygonu. Na základě několika iterací simulace je vyhodnocena kvalita bezpečnosti dané sítě, jsou upraveny parametry s cílem zvýšení bezpečnosti a vytvořený modul je testován na pracovníkovi pro zjištění jeho efektivity. V závěru jsou vyhodnoceny možnosti zlepšení bezpečnosti simulované sítě a využitelnost kybernetického polygonu v praxi.
Návrh metodiky školení kybernetické bezpečnosti pro střední a vrcholový management
Kosková, Zdeňka ; Lukáš,, Kubík (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku návrhu metodiky školení kybernetické bezpečnosti středního a vrcholového managementu. Cílem je vytvoření metodiky pro potřeby energetické společnosti, která bude zaměřena na vzdělávání rizikové skupiny zaměstnanců. Úvodní část je věnována teoretickým východiskům, a to především terminologii, aktuální legislativě a metodice budování bezpečnostního povědomí. Analytická část popisuje současný stav vzdělávacího programu kybernetické a informační bezpečnosti v energetické společnosti. Vlastní řešení obsahuje návrh samotné metodiky a její konkrétní řešení s ohledem na současný stav a potřeby organizace.
Budování bezpečnostního povědomí na základní škole
Zezula, Dominik ; Sobotková, Hana (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zavedením programu budování bezpečnostního povědomí na základní škole. Tento cíl je řešen ve třech hlavních částech. V úvodní části práce jsou představeny základní pojmy a teoretická východiska problematiky ISMS a programu SAE. V další části je provedena analýza současného stavu systému školy a představeny požadavky pro zavedení programu. Třetí a hlavní část práce je věnována návrhu vlastního řešení pro vybudování a zavedení programu SAE. Výstupem této práce je bezpečnostní politika, program SAE a školící materiály.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.