Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Software pro řízení zapalování a vstřikování spalovacích motorů
Kuda, Roman ; Kuchyňková, Hana (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Zvyšující se požadavky a nároky na provoz motorových vozidel přispěly k vývoji nových systémů přípravy směsi paliva a zapalování. Splnění stále přísnějších emisních limitů, nižší spotřeba paliva při současném zvýšení výkonu a točivého momentu motoru, to byly hlavní příčiny vedoucí k velice intenzivnímu výzkumu a pozdějšímu zavedení dokonalejších systémů vstřikování a zapalování. Za posledních několik let se koncepce klasického spalovacího motoru téměř nezměnila, ale co se mění neustále, jsou právě řídící prvky motorů jako zapalovaní a vstřikování.
Zkušební stanoviště pro palivové vstřikovací jednotky
Rytina, Matěj ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční řešení zkušebního stanoviště pro sdružené vstřikovací jednotky použité v motorech Iveco Trakker. Pomocí vhodných úprav však může sloužit pro testování široké škály sdružených vstřikovacích jednotek. Simulace výpočtového modelu byla provedena v programu GT Suite. Pevnostní analýza napjatosti byla proveden v softwaru Ansys Workbench 18.1.
Diagnostika a opravy sedel vstřikovačů PD
HAVEL, Jan
Tato diplomová práce se zabývá diagnostikou a opravou sedel vstřikovačů PD. Zaměřuje se na diagnostiku, nejčastější závady tohoto systému a následně jeho opravu zvolenou metodou. V teoretické části této práce popisuji konstrukci systému vstřikování PD a vysvětluji princip průběhu tohoto vstřikování spolu s použitím v různých motorech. Konec teoretické části popisuje systém uchycení jednotky čerpadlo-tryska. V praktické části práce je popsána diagnostika závady a následně její oprava. Na konci práce je popsáno, jak k této závadě dojde, spolu s různými možnostmi oprav.
Zkušební stanoviště pro palivové vstřikovací jednotky
Rytina, Matěj ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční řešení zkušebního stanoviště pro sdružené vstřikovací jednotky použité v motorech Iveco Trakker. Pomocí vhodných úprav však může sloužit pro testování široké škály sdružených vstřikovacích jednotek. Simulace výpočtového modelu byla provedena v programu GT Suite. Pevnostní analýza napjatosti byla proveden v softwaru Ansys Workbench 18.1.
Software pro řízení zapalování a vstřikování spalovacích motorů
Kuda, Roman ; Kuchyňková, Hana (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Zvyšující se požadavky a nároky na provoz motorových vozidel přispěly k vývoji nových systémů přípravy směsi paliva a zapalování. Splnění stále přísnějších emisních limitů, nižší spotřeba paliva při současném zvýšení výkonu a točivého momentu motoru, to byly hlavní příčiny vedoucí k velice intenzivnímu výzkumu a pozdějšímu zavedení dokonalejších systémů vstřikování a zapalování. Za posledních několik let se koncepce klasického spalovacího motoru téměř nezměnila, ale co se mění neustále, jsou právě řídící prvky motorů jako zapalovaní a vstřikování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.