Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv počasí na spokojenost návštěvníků na Jižní Moravě
Hornová, Ivana
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu počasí na celkovou spokojenost návštěvníků na Jižní Moravě, která je jedním z nejnavštěvovanějších regionů v České republice a významně se podílí na cestovním ruchu. Spokojenost s destinací je ovlivněna jednak endogenními faktory, ale také faktory exogenními, které jsou zcela mimo kontrolu manažerů destinace. Jedním z těchto exogenních faktorů je právě počasí. K identifikaci jeho vlivu na celkovou spokojenost návštěvníků bylo provedeno dotazníkové šetření. Průzkum probíhal face-to-face ve všech pěti turistických oblastech (Slovácko, Brno a okolí, Lednicko-valtický areál, Moravský kras a Znojemsko a Podyjí) v období červen až září roku 2022. V každé z oblastí bylo nasbíráno okolo 350 rozhovorů a celkový soubor činil 1913 odpovědí. Cílem práce bylo zhodnotit vliv počasí na spokojenost návštěvníků destinace Jižní Morava v kontextu demografických profilů. Výsledky výzkumu prokázaly největší vliv u žen ve věku 41-55 let, které na Jižní Moravu jezdí za účelem dovolené, trávení volného času a relaxace. Ke zjištění tohoto vlivu byl použit Spearmanův korelační koeficient.
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Prácheňsko
DVOŘÁKOVÁ, Lucie
Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci typů faktorů, které ovlivňují spokojenost turistů a jejich analýzu. Hlavními faktory, které je potřeba zvážit jsou kvalita služeb nabízených v turistické oblasti Prácheňska a také počet těchto služeb primární a sekundární nabídky. Tato data byla získána pomocí dotazníku rozdané mezi turisty, kteří navštívili tuto oblast v létě 2020. Většina turistů byla z České republiky a asi kolem třiceti z nich byli cizinci. Dotazníky také celkově porovnávají atmosféru v Prácheňsku a jižních Čechách. Shromážděná data a jejich následná analýza slouží k vyhodnocení aktuální situace a ke zlepšení jak kvality, tak spokojenosti. Možné doporučení navržené v této práce se zabývá potřebami v oblasti cestovního ruchu. Klíčová slova: spokojenost návštěvníků, oblast Prácheňsko, názory návštěvníků, kvalita služeb
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Česká Kanada)
SVOBODOVÁ, Tereza
Cílem práce je na základě kvantitativního výzkumu identifikovat faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků turistické oblasti Česká Kanada. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky a návrh opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních Čechách.
Spokojenost návštěvníků turistické oblasti Posázaví
OLBRICHOVÁ, Monika
Bakalářská práce je zaměřena na turistickou oblast Posázaví. Hlavním cílem bylo identifikovat faktory, které ovlivňují spokojenost návštěvníků této oblasti. Dále bylo posuzováno vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky. Na základě získaných informací byla navrhnuta opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v Posázaví.
Hodnocení spokojenosti návštěvníků vybraného eventu - Znojemské historické vinobraní 2019
KLEMPOVÁ, Kateřina
Diplomová práce se zabývá spokojeností návštěvníků daného eventu, konkrétně Znojemského historického vinobraní 2019. Zaměřuje se na faktory, které ovlivňují účastníky cestovního ruchu během jejich návštěvy společenské akce a porovnává jejich představu s reálným stavem. Cílem práce je odhalit nedostatky v tomto sektoru a poukázat na ně takovým způsobem, aby bylo možné zjištěné výsledky aplikovat v praxi. Snaží se zdokonalit poskytované služby tak, aby uspokojovaly co nejširší okruh návštěvníků vinobraní. Použitým primárním zdrojem bylo dotazníkové šetření, které bylo vytvořeno pro účely této práce. Toto šetření bylo provedeno během září a října roku 2019 na území Znojemska, kde se odehrává tato slavnost. Podařilo se získat odpovědi od 354 respondentů. Zjištěné výsledky v této práci pomohou v dalších letech při pořádání znojemského vinobraní Znojemskou Besedou.
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Krumlovsko)
KUBALOVÁ, Tereza
Hlavním cílem této bakalářské práce byla identifikace faktorů, které ovlivňují spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje, konkrétně turistické oblasti Krumlovsko. Práce řeší vnímání kvality a kvantity primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v této turistické oblasti z hlediska poptávky. Dále definuje služby, které je nutné vylepšit, aby uspokojily větší množství návštěvníků turistické oblasti Krumlovsko. Jako hlavní zdroj primárních dat byl použit kvantitativní výzkum ve formě osobního dotazování. Dotazování probíhalo během letní sezóny v roce 2019 v dané turistické oblasti. V rámci dotazníkového šetření návštěvníci hodnotili faktory vztahující se k destinaci, od památek, kulturních akcí, infrastrukturu až po ubytování. Na základě výsledků kvantitativního výzkumu byla navržena konkrétní opatření, která by mohla přispět ke zvýšení spokojenosti návštěvníků v turistické oblasti Krumlovsko.
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Lipensko)
BEZKOČKOVÁ, Tereza
Stále se zvyšující počet návštěvníků významných míst způsobuje stále více potíží. Tato bakalářská práce se zaměřuje na průzkum a identifikaci faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků ve vybrané oblasti. Konkrétně tedy Lipensko v Jihočeském kraji. Celá tato lokalita je bohatá na historické, přírodní a kulturní turistické atraktivity. Průzkum spokojenosti návštěvníků byl provedený za pomoci dotazníkového šetření a konal se v létě, kdy byl přítomen velký počet návštěvníků. Na základě informací a z nich získaných zjištění jsme byli schopní otestovat stanovené předpoklady a navrhnout řešení zjištěných problémů.
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Českobudějovicko - Hlubocko)
KLEMPOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce se zabývá spokojeností návštěvníků v daném regionu. Zaměřuje se na faktory, které ovlivňují účastníky cestovního ruchu během jejich pobytu v určené lokalitě a porovnává jejich představu s reálným stavem. Cílem práce je odhalit nedostatky v tomto sektoru a poukázat na ně takovým způsobem, aby bylo možné zjištěné výsledky aplikovat v praxi. Snaží se zdokonalit poskytované služby tak, aby uspokojovaly co nejširší okruh návštěvníků jihočeského kraje. Použitým primárním zdrojem bylo dotazníkové šetření, které bylo vytvořeno pro účely této práce. Toto šetření bylo provedeno během letní sezóny roku 2017 na území budějovicko-hlubocka a České Kanady. Podařilo se získat odpovědi od 300 respondentů. V této práci jsou prohloubeny dosud získané výsledky dlouholetého průzkumu v tomto regionu, který se týká stejného tématu. Zároveň zjištěné výsledky v této práci pomohou v dalších letech při statistické zpracování celkového průzkumu vedeného Jihočeskou centrálou cestovního ruchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.