Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza společnosti ČEZ Distribuce, a.s.
Vaniš, Jan ; Machek, Ondřej (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou společnosti ČEZ Distribuce, a.s., působící na českém distribučním trhu s elektrickou energií ve strategické rovině s cílem poskytnou čtenáři komplexní informace nejen o analyzované společnosti, ale i o odvětví samotném pohledem externího analytika. Práce je rozdělena na dva celky, část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a informace potřebné k analýze samotné. Důraz je kladen na části věnující se definování firemní strategie, mikro i makrookolí společnosti, ekonomické analýze zahrnující analýzu finanční a analýzu naturálních ukazatelů a v neposlední řadě na souhrnnou SPACE a SWOT analýzu. Praktická část je zaměřena již na aplikaci těchto analytických nástrojů na vybranou společnost a odvětví. Tato část práce má za úkol čtenáři osvětlit základní principy, bariéry či trendy ve zkoumané části ekonomiky. Krom toho je v praktické části (zejména v ekonomické analýze) kladen důraz na srovnání s ostatními dvěma distributory elektrické energie působícími na českém trhu.
Komunikační strategie uvedení nového produktu na trh
Przyczko, Jan ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové komunikační strategie v oblasti automobilového průmyslu. Teoretická část práce se zabývá vymezením teorie marketingové komunikace zahrnující strategii a nástroje komunikačního mixu. Praktická část práce se věnuje charakteristice společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. a návrhu marketingové komunikace na základě marketingové situační analýzy, analýze vnějšího a vnitřního prostředí.
Rozvojové strategické záměry Jihočeského letiště České Budějovice a.s.
LADMANOVÁ, Martina
Cílem mé diplomové práce je stanovení základní strategické podnikatelské pozice společnosti Jihočeské letiště České Budějovice a.s. na trhu. Ukáži, jaké externí a interní faktory by letiště nemělo při této činnosti opomenout. Dalším cílem je specifikovat rozvojové strategické záměry Jihočeského letiště České Budějovice a.s., včetně etapizace jejich realizace a orientační finanční náročnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.