Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivní marketingové programy spojené s prezentací značky na sportovních akcích
Kovaříková, Barbora ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce)
Diplomové práce představuje branding a brand positioning jako zásadní a silný nástroj brand managementu, a to zejména v oblasti sportovního event marketingu u tří vybraných projektů bank a pojišťovny v ČR. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Definuji nejprve teoretická východiska, zejména význam a důležitost značky. Dále se zaměřuji na představení CSR a postupně sportovního CSR, které je ve spojení s budováním značky a její hodnoty v rámci mé práce stěžejní. Třetí až sedmá kapitola je tvořena především praktickou částí. Nejprve si v metodologii stanovuji výzkumné otázky, na které pak díky metodě dotazníkového šetření odpovídám postupným vyhodnocováním výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.