Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh řešení úpravy sil. I/43 v úseku Podlesí - Kuřim
Fryčar, David ; Všetečka, Martin (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním komplexního dopravního řešení v zájmovém území města Kuřimi na stávající silnici I/43 v úseku Česká – Podlesí – Kuřim. Tedy návrhem úpravy této silnice zohledňujícím všechny druhy dopravy – individuální automobilové tranzitující i cílové, veřejné hromadné dopravy a také dopravy z hlediska místních vazeb. Návrh je zpracován ve 4 variantách, jejichž rozdíl je především ve velikosti úprav na stávající silnici I/43. Následně byla vybrána jedna varianta k podrobnějšímu dopracování. Ta představuje návrh řešení v uspořádání 2+1 s mimoúrovňovými křižovatkami Podlesí a Kuřim – východ. Navržené řešení neznemožňuje plánovanou realizaci D43.
Vyhledávací studie jižního obchvatu Kuřimi
Sobková, Tereza ; Novák, Vlastislav (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řešením jižního obchvatu města Kuřim, zejména jeho propojením se silnicí I/43. Hlavním cílem byla optimalizace křižovatek a trasování dotčených komunikací. Podkladem pro práci posloužily dříve vypracované studie, ze kterých byly převzaty trasy silnice I/43 a jižního obchvatu Kuřimi. Návrhem došlo k mírné úpravě výškového i směrového řešení převzatých tras. Trasa silnice I/43 je navržena tak, aby co nejméně ovlivňovala obyvatele v Moravských Knínicích. Součástí práce je také návrh přeložek přilehlých komunikací a řešení nově vzniklých křižovatek. Návrh byl vypracován s ohledem na Zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje.
Zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy na I/43 Černá Hora - Sebranice
Bažant, Petr ; Tesař, Jiří (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je část silnice I/43 v úseku mezi městysem Černá Hora a obcí Sebranice. Cílem práce je identifikovat problematická místa z hlediska bezpečnosti a plynulosti provozu a navrhnout vhodná opatření. Komunikace I/43 je z těchto hledisek velmi problematická a diskutovaná. Vzhledem ke své povaze a mírou následků dopravních nehod dostala název ,,Silnice smrti“. Diplomová práce obsahuje návrhy stavebních úprav na vybraných problematických úsecích. Tyto stavební úpravy mají zvýšit bezpečnost dopravy, ovšem ve snaze co nejméně omezit plynulost provozu. V závislosti na dlouhodobě odkládané výstavbě rychlostní silnice R43 je ve snaze provést rychlé a účinné zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy počítající s intenzitami provozu v plném rozsahu.
Bezpečnostní inspekce a řešení bodových závad na komunikaci I/43 v úseku Milonice - Krhov
Čechová, Zuzana ; Simandl, Arnošt (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je řešení bezpečnosti provozu vozidel a technického stavu na komunikaci I/43, zjištění konkrétních nebezpečných úseků, následné zhodnocení a zpracování jednotlivých bodových závad v rámci studie. Jedná se o cca 10km dlouhý úsek mezi Milonicemi a Krhovem přibližně 25 km severně od Brna. Nalezla jsem zde celkem 4 bodové závady, které je zapotřebí řešit dříve než se začne realizovat projekt rychlostní komunikace R/43, který nahradí stávající I/43. První bodová závada je v těsné blízkosti obce Milonice, je zde nevyhovující křižovatka I/43 s III/31775 z důvodů velké intenzity dopravy na silnici I/43 a absenci odbočovacího pruhu vlevo. Druhá bodová závada se nachází v obci Závist, je zde nevyhovující napojení MK na I/43 a za obcí má silnice velký podélný sklon, který je nevhodný pro pomalá vozidla. Třetí bodová závada se týká oblasti mezi obcemi Závist a Černá hora, zde je nevyhovující směrové, výškové řešení, podélný sklon a příčné uspořádání komunikace. Poslední závadou je horizont silnice I/43 u obce Krhov, toto místo je jedno z nejnebezpečnější úseků. Na horizontu je nevhodně vyprojektovaná kombinace prvků směrového, výškového a příčného uspořádání komunikace s nestandartním ukončením stoupacích pruhů. Bodové závady jsem se snažila co nejlépe vystihnout a navrhnout jejich opatření.
Vyhledávací studie jižního obchvatu Kuřimi
Sobková, Tereza ; Novák, Vlastislav (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řešením jižního obchvatu města Kuřim, zejména jeho propojením se silnicí I/43. Hlavním cílem byla optimalizace křižovatek a trasování dotčených komunikací. Podkladem pro práci posloužily dříve vypracované studie, ze kterých byly převzaty trasy silnice I/43 a jižního obchvatu Kuřimi. Návrhem došlo k mírné úpravě výškového i směrového řešení převzatých tras. Trasa silnice I/43 je navržena tak, aby co nejméně ovlivňovala obyvatele v Moravských Knínicích. Součástí práce je také návrh přeložek přilehlých komunikací a řešení nově vzniklých křižovatek. Návrh byl vypracován s ohledem na Zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje.
Návrh řešení úpravy sil. I/43 v úseku Podlesí - Kuřim
Fryčar, David ; Všetečka, Martin (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním komplexního dopravního řešení v zájmovém území města Kuřimi na stávající silnici I/43 v úseku Česká – Podlesí – Kuřim. Tedy návrhem úpravy této silnice zohledňujícím všechny druhy dopravy – individuální automobilové tranzitující i cílové, veřejné hromadné dopravy a také dopravy z hlediska místních vazeb. Návrh je zpracován ve 4 variantách, jejichž rozdíl je především ve velikosti úprav na stávající silnici I/43. Následně byla vybrána jedna varianta k podrobnějšímu dopracování. Ta představuje návrh řešení v uspořádání 2+1 s mimoúrovňovými křižovatkami Podlesí a Kuřim – východ. Navržené řešení neznemožňuje plánovanou realizaci D43.
Bezpečnostní inspekce a řešení bodových závad na komunikaci I/43 v úseku Milonice - Krhov
Čechová, Zuzana ; Simandl, Arnošt (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je řešení bezpečnosti provozu vozidel a technického stavu na komunikaci I/43, zjištění konkrétních nebezpečných úseků, následné zhodnocení a zpracování jednotlivých bodových závad v rámci studie. Jedná se o cca 10km dlouhý úsek mezi Milonicemi a Krhovem přibližně 25 km severně od Brna. Nalezla jsem zde celkem 4 bodové závady, které je zapotřebí řešit dříve než se začne realizovat projekt rychlostní komunikace R/43, který nahradí stávající I/43. První bodová závada je v těsné blízkosti obce Milonice, je zde nevyhovující křižovatka I/43 s III/31775 z důvodů velké intenzity dopravy na silnici I/43 a absenci odbočovacího pruhu vlevo. Druhá bodová závada se nachází v obci Závist, je zde nevyhovující napojení MK na I/43 a za obcí má silnice velký podélný sklon, který je nevhodný pro pomalá vozidla. Třetí bodová závada se týká oblasti mezi obcemi Závist a Černá hora, zde je nevyhovující směrové, výškové řešení, podélný sklon a příčné uspořádání komunikace. Poslední závadou je horizont silnice I/43 u obce Krhov, toto místo je jedno z nejnebezpečnější úseků. Na horizontu je nevhodně vyprojektovaná kombinace prvků směrového, výškového a příčného uspořádání komunikace s nestandartním ukončením stoupacích pruhů. Bodové závady jsem se snažila co nejlépe vystihnout a navrhnout jejich opatření.
Zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy na I/43 Černá Hora - Sebranice
Bažant, Petr ; Tesař, Jiří (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je část silnice I/43 v úseku mezi městysem Černá Hora a obcí Sebranice. Cílem práce je identifikovat problematická místa z hlediska bezpečnosti a plynulosti provozu a navrhnout vhodná opatření. Komunikace I/43 je z těchto hledisek velmi problematická a diskutovaná. Vzhledem ke své povaze a mírou následků dopravních nehod dostala název ,,Silnice smrti“. Diplomová práce obsahuje návrhy stavebních úprav na vybraných problematických úsecích. Tyto stavební úpravy mají zvýšit bezpečnost dopravy, ovšem ve snaze co nejméně omezit plynulost provozu. V závislosti na dlouhodobě odkládané výstavbě rychlostní silnice R43 je ve snaze provést rychlé a účinné zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy počítající s intenzitami provozu v plném rozsahu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.