Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingových aktivit pro rozšíření regionálního produktu v konkrétním regionu
Vidlák, Vojtěch ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vhodných marketingových aktivit společnosti Dalešické cukrářství, jejichž cílem je rozšíření produktu v konkrétním regionu. Výsledky těchto návrhů by měly zvýšit povědomí o značce a podpořit růst tržeb. Návrhy vycházejí z výsledků analýz založených na teoretických znalostech.
Vybraná regionální značka kvality
BOŠTIČKOVÁ, Lenka
Diplomová práce pojednává o regionálním značení, resp. o regionálních značkách sdružené v Asociaci regionálních značek (ARZ), jimiž jsou označovány produkty, za kterými stojí dobrá kvalita, tradice, jedinečnost, podíl ruční práce a šetrnost k přírodě. Autorka se zabývá jednou z těchto značek, tj. Kraj blanických rytířů - regionální produkt (registrovaná značka). Teoretická část je věnována vymezení pojmů regionálního značení, část praktická je soustředěna na výzkum, který naplní hlavní cíl práce - zjistit povědomí a názory spotřebitelů na vybranou regionální značku. Mezi další záměry patří zjištění názorů držitelů certifikátu značky a činnost koordinátora značky. K provedení výzkumu bylo užito jedné kvalitativní a jedné kvantitativní metody, jimiž byly řízené hloubkové rozhovory a dotazování. Praktická část je dále zaměřena na vyhodnocení výsledků a její závěr se věnuje prostoru pro možné návrhy na zlepšení povědomí vybrané regionální značky.
Návrh marketingových aktivit pro rozšíření regionálního produktu v konkrétním regionu
Vidlák, Vojtěch ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vhodných marketingových aktivit společnosti Dalešické cukrářství, jejichž cílem je rozšíření produktu v konkrétním regionu. Výsledky těchto návrhů by měly zvýšit povědomí o značce a podpořit růst tržeb. Návrhy vycházejí z výsledků analýz založených na teoretických znalostech.
Vnímání regionální značky
NĚMCOVÁ, Lucie
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání vybrané regionální značky. Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy vnímání vybrané regionální značky navrhnout změny v budované identitě této značky. Teoretická část popisuje základní pojmy, postupy a názory jednotlivých autorů na problematiku značky. Cílem je porovnat tyto odlišné pohledy. Bakalářská práce využívá metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Marketingový výzkum získává informace od spotřebitelů a uživatelů značky. Na začátku marketingového výzkumu byly stanoveny hypotézy. Praktická část prezentuje výsledky šetření, jejichž cílem bylo zjistit vnímání spotřebitelů. Strukturované rozhovory prezentují postoj uživatelů značky. Doporučení v identitě značky je založeno na analýze odpovědí marketingového výzkumu.
Příspěvek permakultury k udržitelnému způsobu života
GAJDUŠKOVÁ, Alena
Vztah člověka k hmotnému světu je určujícím a výchozím vztahem při zkoumání vývoje trvale udržitelného rozvoje.Lidé se intenzivně problematikou životního prostředí zabývají od šedesátých let minulého století, neboť v té době se začaly projevovat závažné změny životního prostředí. Jedním z alternativních konceptů je i permakultura, která původně vznikla jako systém zemědělské produkce, později zahrnula i další aspekty života -kulturní, ekonomický a sociální.Tato práce se skládá z několika částí: v první jsem vyhodnotila a shrnula návrh jedlé zahrady navržené v bakalářské práci z roku 2011, v další jsem na vybraných plodinách aplikovala doporučované permakulturní postupy pěstování a zhodnotila klady i zápory jednotlivých postupů. V poslední části jsem podle tradičních technologických postupů zpracovala vybrané základní druhy potravin.
Využití ekoznačky a značky pro lokální produkt v rámci rozvoje regionu
PICKOVÁ, Tereza
Diplomová práce je zaměřena na porovnání ekoznačky a regionálního produktu v rámci Jihočeské regionu. Práce z části pojednává o chování spotřebitelů při nakupování a obchodníků při výrobě, o jejich zájmu o životní prostředí a jejich podvědomí o analyzovaných značkách. Analýza dat je provedena pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků provedeného průzkumu jsou navržena doporučení pro zlepšení dané situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.