Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přínos značky CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY pro vybrané regionální výrobce
GAZÁREK, Lukáš
Diplomová práce popisuje chování spotřebitelů na trhu, dále se zaobírá značkou jako takovou a poté pojednává o jednotlivých regionálních značkách. Zaměřuje se na soutěž CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY a přínos této soutěže pro vybrané regionální výrobce. V praktické části jsou zpracovány a graficky znázorněny výsledky dotazníkového šetření, kterého se účastnili jihočeští výrobci regionálních potravin. Cílem bylo zjistit, jaký význam má soutěž CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY a případně navrhnout změny, které by do budoucna pomohly tuto soutěž zatraktivnit. V závěru a diskusi je shrnutí výsledků.
Regionální značky potravin v ČR
ŽÁK, Martin
Tato bakalářská práce je zaměřena na regionální značky potravin České republiky. Teoretická část popisuje chování spotřebitele, vztah spotřebitelů k regionálním značkám potravin a regionální značky v České republice. V praktické části je vytvořena analýza regionálních značek v České republice a zhodnocen jejich význam. Analýza a vyhodnocení jsou podpořeny grafickými přílohami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.