Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh optimalizace traťového úseku Náměšť nad Oslavou – Vladislav v km 36,030 – 39,5
Jaroš, Petr ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je návrh optimalizace geometrických parametrů koleje, na vybraném traťovém úseku a zvýšení rychlosti na maximální možnou hodnotu. Dále navrhnout optimální skladbu železničního svršku a konstrukci pražcového podloží. Také se budu zabývat návrhem konstrukce u železničních přejezdů.
Opotřebení kolejnic v úsecích se směrovými oblouky malého poloměru
Schneider, Martin ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ojetím kolejnic v obloucích malých poloměrů (R < 500 m) na celostátní koridorové trati v úseku mezi stanicemi Blansko a Svitavy . Řeší vliv podélného sklonu trati, směrových poměrů trati a skladby dopravy, zejména směru jízdy, na velikost bočního a svislého ojetí kolejnic. V práci je dále diskutován vliv kolejnicové oceli na výše zmíněné.
Rekonstrukce železniční stanice Opatov
Živný, David ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo navrhnout rekonstrukci žst. Opatov včetně přilehlých částí mezistaničních úseků. V návrhu je třeba odstranit rychlostní omezení průjezdu stanicí a dosažení průběžné rychlosti 160 km/h alespoň pro rychlostní profily V150 a Vk. Další cíle jsou prodloužení kolejí ve stanici pro vlaky délky 740 m, zřízení nástupišť umožňující bezbariérový přístup a náhrada železničního přejezdu v km 234,997 mimoúrovňovým křížením. Součástí práce je obnova železničního svršku a spodku dle platných norem a předpisů, zřízení jeho odvodnění a výkaz výměr.
Opotřebení kolejnic v úsecích se směrovými oblouky malého poloměru
Schneider, Martin ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ojetím kolejnic v obloucích malých poloměrů (R < 500 m) na celostátní koridorové trati v úseku mezi stanicemi Blansko a Svitavy . Řeší vliv podélného sklonu trati, směrových poměrů trati a skladby dopravy, zejména směru jízdy, na velikost bočního a svislého ojetí kolejnic. V práci je dále diskutován vliv kolejnicové oceli na výše zmíněné.
Návrh optimalizace traťového úseku Náměšť nad Oslavou – Vladislav v km 36,030 – 39,5
Jaroš, Petr ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je návrh optimalizace geometrických parametrů koleje, na vybraném traťovém úseku a zvýšení rychlosti na maximální možnou hodnotu. Dále navrhnout optimální skladbu železničního svršku a konstrukci pražcového podloží. Také se budu zabývat návrhem konstrukce u železničních přejezdů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.