Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou
Beňo, Martin
Beňo M. Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá vlivem ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou. Hlavním cílem je navrhnout marketingová doporučení ke zvýšení návštěvnosti online či offline prodejního kanálu maloobchodníků na trhu elektroniky v České republice, a to na základě zjištění, zda a jak působí ROPO efekt, případně obrácený ROPO efekt na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na tomto trhu. Pro naplnění cíle bylo využito sekundárních dat i dat primárních. Primární data byla získána kvantitativním výzkumem pomocí dotazníkového šetření, která byla doplněna o poznatky z kvalitativního výzkumu provedeného pomocí semistrukturovaných hloubkových rozhovorů. Data byla statisticky analyzována a na základě výsledků byla navrhnuta pomocí marketingového mixu 4P doporučení pro maloobchodníky na trhu s elektronikou v ČR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.