Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Útoky na RSA založené na redukci mřížky
Vaněček, Jaromír ; Příhoda, Pavel (vedoucí práce) ; Jedlička, Přemysl (oponent)
Diplomová práce má za cíl podrobně prostudovat Coppersmithův algoritmus pro hledání malých kořenů polynomiálních kongruencí, který je založen na re- dukci báze mřížky. Z tohoto algoritmu vychází celá řada útoků na nejrozšířenější asymetrickou šifrovací metodu RSA, a proto se práce dále zaměřuje na popis vybraných útoků. Jako jeden ze zásadních a aktuálních útoků můžeme zmínit tak zvaný ROCA, který umožňuje faktorizovat RSA modulus, pokud jsou prvo- čísla určitého tvaru. Nakonec je v práci Coppersmithův algoritmus, stejně jako útok ROCA, implementován a je provedena celá řada měření a experimentů. Z nasbíraných dat je možné vyčíst například, jak závisí doba běhu algoritmu na různých parametrech nebo jaké hodnoty parametrů jsou optimální v konkrétních situacích. 1
Možnosti vstupu zahraničních firem na čínský realitní trh a návazné sektory
Švecová, Ivana ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Žamberský, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi vstupu evropských SME společností na čínský sanitární trh. V práci jsou stanoveny čtyři hlavní cíle, kterými jsou: 1. Představit možnosti vstupu zahraničních firem na čínský trh. 2. Shrnout vývoj čínského realitního trhu. 3. Porovnat vybrané zahraniční společnosti na čínském trhu sanitární techniky. 4. Zhodnotit, zda by byl vstup na čínský sanitární trh pro evropské SME strategicky správným krokem. Práce je rozdělena do tří kapitol, které se dále dělí do dvou subkapitol. První kapitola je teoretickým základem práce. Představuje motivy a možnosti vstupu společností na zahraniční trhy z hlediska teorie a motivy a obecné možnosti vstupu na čínský trh. Druhá kapitola se zabývá čínským realitním trhem a návaznými sektory realitního trhu.Návazné trhy jsou specifikovány na trh s vybavením domů a bytů, tj. trh s nábytkem a sanitární trh. Třetí kapitola nejprve představuje vybrané výrobce sanitární techniky, kteří na čínském trhu již několik let působí - americkou společnost Kohler, španělskou společnost Roca a českou společnost Ravak. Druhá část třetí kapitoly vyhodnocuje možné způsoby proniknutí zahraničních společností na čínský sanitární trh, tj. vyhodnocuje vhodnou cílovou skupinu, geografickou polohu a možné způsoby marketingu a prodeje výrobků zahraničních společností na čínském trhu. V závěru této kapitoly je vyhodnocen případný vstup evropského SME na čínský sanitární trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.