Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The negative advertisement and its impact on target groups
Poništová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
V mé bakalářské práci jsem se věnovala reklamně založené na negativních emocích. Prostřednictvím mé práce jsem se snažila obeznámit čitatele se základními termíny, které jsou spjaté s tvorbou reklamy. Poté jsem se soustředila na pravidla tvorby dobré propagace a věnovala jsem se i některým pojmům z této problematiky, jako je například psychologie reklamy. V poslední kapitole jsem zanalyzovala některé televizní spoty, nebo jiné formy propagace, které buď byly založené na negativních emocích, nebo tyto emoce vyvolávali v recipientovi omylem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.