Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na jejich zlepšení
Malochová, Šárka ; Šindelková, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýše-ní její úrovně pro firmu Provident Financial s.r.o., která nabízí bezúčelové hotovostní i bezhotovostní půjčky v České republice již od roku 1997. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. V praktické části je analýza výsledků marke-tingového průzkumu, provedeného na budoucích i stávajících zákaznících firmy Pro-vident financial s.r.o. Na základě takto získaných informací jsou navržena opatření, jenž by měla zvýšit spokojenost zákazníků a přinést firmě vyšší tržby
Marketingová komunikácia spoločnosti Provident Financial s.r.o.
Sklenčárová, Stela
Sklenčárová, S. Marketingová komunikace společnosti Provident Financial s.r.o. Bakalářská práce. Brno: PEF Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace společnosti Provident Financial s.r.o. Teoretická část se soustřeďuje na vysvětlení odborné terminologie, která objasňuje potřebné znalosti z oblasti marketingové komunikace. Pro tvorbu návrhů byla analyzovaná současná situace společnosti a následně i konkurence a segmentace. Poslední krok spočíval v kalkulaci předběžných nákladů na jednotlivé návrhy.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na jejich zlepšení
Malochová, Šárka ; Šindelková, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýše-ní její úrovně pro firmu Provident Financial s.r.o., která nabízí bezúčelové hotovostní i bezhotovostní půjčky v České republice již od roku 1997. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. V praktické části je analýza výsledků marke-tingového průzkumu, provedeného na budoucích i stávajících zákaznících firmy Pro-vident financial s.r.o. Na základě takto získaných informací jsou navržena opatření, jenž by měla zvýšit spokojenost zákazníků a přinést firmě vyšší tržby

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.