Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie firmy Baťa na zahraničních trzích (se zaměřením na český trh)
Koubková, Anna ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Krčál, Adam (oponent)
Práce se zabývá působením firmy Baťa na zahraničních trzích. Důraz je kladen na český trh, a to z důvodu většího množství dostupných informací a možnosti provádět vlastní průzkum. Jelikož jsou české pobočky firmy Baťa součástí Baťovy světové obuvnické organizace (BSO) se sídlem v Torontu, může být na český trh nahlíženo jako na trh zahraniční. Cílem práce je porovnat strategii řízení firmy Baťa v dobách jejího založení se strategií působení firmy Baťa v současnosti. Práce se opírá také o SWOT analýzu firmy. Informace byly shromažďovány z tištěných a elektronických zdrojů a rovněž prostřednictvím dotazníkového šetření prováděného přímo v prodejně firmy Baťa mezi zaměstnanci a zákazníky. Z analýzy veškerých získaných dat plyne, že základní prvky Baťovy soustavy řízení jsou do dnešní doby ve fungování společnosti zachovány, zejména ve vztahu společnosti k zákazníkům a zaměstnancům.
Odkaz Tomáše Bati dnešním podnikatelům
Zavadilová, Jana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odstrčil, Jaroslav (oponent)
Práce se zabývá hledáním odkazu, který zanechal podnikatel světové úrovně Tomáš Baťa budoucím generacím podnikatelů. Na základě shromažďování a třídění informací získaných prostřednictvím českých knižních publikací a internetových zdrojů se práce snaží stanovený cíl naplnit. Cílem práce je tedy vymezit odkaz Tomáše Bati dnešním podnikatelům. Prostřednictvím získaných informací jsem dospěla k závěru, že odkazem Tomáše Bati jsou především jeho myšlenky, které vštěpoval nejen svým zaměstnancům. Další nesmazatelnou stopou Baťovy činnosti jsou základy, na kterých postavil soustavu dnes známou jako Baťovu soustavu řízení, stejně tak podnikatelská filozofie uplatňovaná Tomášem Baťou a důraz na sociální odpovědnost firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.