Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výběr vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnosti Logio
Ščuková, Diana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zahraniční expanze na příkladu české firmy Logio s.r.o, která prodává poradensko-technologické služby na B2B trhu. Hlavním cílem práce je vybrat vhodný zahraniční trh pro případnou expanzi společnosti. Dále si práce klade za cíl podrobit vybraný trh důkladné analýze a stanovit formu vstupu. První část se věnuje charakteristice obecného procesu, podle kterého by firmy měly postupovat při výběru vhodného zahraničního trhu, a jednotlivým formám vstupu. Získané poznatky jsou následně využity při výběru vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnost Logio s.r.o., což je provedeno v několika krocích. Zvolený trh je podroben detailní strategické analýze, ve které je využito Porterova modelu 5 sil a PESTEL analýzy. V závěru práce jsou uvedeny a porovnány čtyři varianty vstupu na zahraniční trh a je zvolena ta nejvhodnější s ohledem na specifika samotné firmy.
Vstup firmy na zahraniční trh
Havelková, Tereza ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Beran, Rudolf (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zahraniční expanze na příkladu brněnské společnosti. Teoretická část zahrnuje varianty vstupu na zahraniční trh, rizika plynoucí z přes-hraničních aktivit, podstatu PEST analýzy, Porterovy analýzu 5 sil a analýzy Bostonské konzultační skupiny. Praktická část již zaměřuje na samotnou společnost a její aktivity. Práce postupně definuje vhodný exportní artikl a zahraniční trh. V závěru práce jsou uvedeny a porovnány tři varianty zahraniční expanze. Pro zvolenou metodu vstupu je následně navržený marketingový mix.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.