Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personalizace polských politických stran po roce 2005
Harzer, Filip ; Kubát, Michal (vedoucí práce) ; Mlejnek, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce "Personalizace polských politických stran po roce 2005" je prozkoumat proces personalizace ve vybraných polských politických stranách v období mezi parlamentními volbami 2005 a parlamentními volbami 2015, a odpovědět na otázku, zda se po roce 2005 personalizace stran zvyšovala. Práce vychází z nejznámějších teorií personalizace politiky a předpokladů polských autorů. Personalizace je zkoumána zejména na institucionální úrovni. V teoretické části práce jsou představeny přístupy výzkumu personalizace a vymezeny jsou hlavní pojmy: personalizace, prezidencializace i celebritizace. Představeny jsou rovněž hlavní personalizované projekty v Polsku v letech 1989-2005. V empirické části práce věnované výzkumu polské politiky je analyzována úroveň a vývoj procesu personalizace uvnitř strany a vně strany. Cílem práce není rozšířit teoretické koncepty personalizace politiky, nýbrž obohatit výzkum polské politiky po roce 2005.
Personalizace polských politických stran po roce 2005
Harzer, Filip ; Kubát, Michal (vedoucí práce) ; Mlejnek, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce "Personalizace polských politických stran po roce 2005" je prozkoumat proces personalizace ve vybraných polských politických stranách v období mezi parlamentními volbami 2005 a parlamentními volbami 2015, a odpovědět na otázku, zda se po roce 2005 personalizace stran zvyšovala. Práce vychází z nejznámějších teorií personalizace politiky a předpokladů polských autorů. Personalizace je zkoumána zejména na institucionální úrovni. V teoretické části práce jsou představeny přístupy výzkumu personalizace a vymezeny jsou hlavní pojmy: personalizace, prezidencializace i celebritizace. Představeny jsou rovněž hlavní personalizované projekty v Polsku v letech 1989-2005. V empirické části práce věnované výzkumu polské politiky je analyzována úroveň a vývoj procesu personalizace uvnitř strany a vně strany. Cílem práce není rozšířit teoretické koncepty personalizace politiky, nýbrž obohatit výzkum polské politiky po roce 2005.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.