Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Aspekty integrace product placementu do audiovizuálního díla Pojedeme k moři
Menšíková, Šárka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je podat ucelený přehled o product placementu a na příkladu filmu Pojedeme k moři prakticky ilustrovat jeho využití v české audiovizuální tvorbě. V teoretické části vymezuji definici product placementu společně s jeho zařazením v rámci marketingového mixu. Dále popisuji výhody a nevýhody této marketingové techniky, historický vývoj i jednotlivé druhy, se kterými se můžeme setkat. Specifikuji také aspekty integrace product placementu do audiovizuálních děl, kdy za jeden z těchto aspektů považuji právní úpravu této marketingové aktivity. Dále následuje analýza snímku Pojedeme k moři. Cílem tohoto rozboru je zjistit, jaké značky byly ve filmu zobrazeny, jakým způsobem a jakých typů umístění produktu bylo využito. Dále určím, jakou roli hrají v rozpočtu filmu příjmy z product placementu a zhodnotím, jestli byly dodrženy všechny legislativní požadavky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.