Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení podnikatelských příležitostí v kontextu zkušenosti podnikatelů a druhu příležitostí
Vydláková, Pavlína ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Andera, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jakým způsobem přistupují začínající podnikatelé k hodnocení podnikatelských příležitostí. Konkrétněji bylo záměrem odhalit, zdali se nějakým způsobem liší jejich hodnocení podnikatelských příležitostí v závislosti na typu příležitosti. Dále bylo zkoumáno, jak se liší hodnocení podnikatelských příležitostí z pohledu začínajících versus zkušených podnikatelů. K tomuto porovnání byly použity výsledky výzkumu Tomáše Laboutky (2010), který zkoumal hodnocení příležitostí právě zkušenými podnikateli. Jako výzkumná metoda byl použit kvalitativní výzkum za použití případových studií vystihujících podnikatelské příležitosti. Na základě výzkumu bylo zjištěno, že začínající podnikatelé při hodnocení příležitostí nejčastěji reflektují osobní pocity spjaté s daným produktem či oborem a typ příležitosti nehraje větší roli. Při porovnání začínajících a zkušených podnikatelů pak nebyly identifikovány žádné signifikantní rozdíly v jejich hodnocení.
Podnikatelský plán MSP
Přidálek, Michal ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Vrbová, Lucie (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro nově vznikající podnik. Teoretická část stručně charakterizuje podnikání, avšak hlavní její podstatou je představení jednotlivých kapitol ve struktuře podnikatelského plánu. Stěžejní součástí diplomové práce je praktická část, ve které je sestaven podnikatelský plán pro podnik MaxiMini s.r.o. zaměřený na prodej nadměrné a podměrné obuvi. Autor se nejprve věnuje základním údajům o projektu, popisuje podstatu podnikatelské příležitosti, cíle a strategii podniku. Následuje podrobná charakteristika produktu a jeho potřebnosti, popis služeb, místa realizace a potenciálních dodavatelů. V rámci marketingové analýzy je zkoumána konkurence, celkový a cílový trh, ceny a propagace. Ve finanční části jsou nejprve vyčísleny náklady investiční a provozní fáze projektu, následně jsou sestaveny finanční výkazy pro tři varianty vývoje a je vypočítána návratnost. Na závěr celý projekt hodnotí SWOT analýza a analýza rizika.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.