Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 57 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelská etika jako součást pojišťovací praxe
Vránová, Eva ; Novák, Jan (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je analýza činnosti pojišťovacích zprostředkovatelů z hlediska dodržovaní zásad podnikatelské etiky v pojišťovací praxi. S využitím dotazníků budou zjištěny postoje klientů pojišťovacích zprostředkovatelů na danou problematiku a současně názory a postoje samotných pojišťovacích zprostředkovatelů. Výsledkem budou návrhy na zefektivnění a zlepšení zprostředkovatelské činnosti v pojišťovnictví pro pojišťovnu ABC, a.s. a FAOL, a.s. a doporučení pro samotné pojišťovací zprostředkovatele.
Podnikatelská etika ve firmě Precheza,a.s.
Janáková, Monika ; Světnický, Tomáš (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část diplomové práce pojednává o teoretických východiscích problematiky „podnikatelská etika“. Druhou části diplomové práce je analýza současného stavu podnikatelské etiky ve firmě PRECHEZA a. s. s využitím dotazníkového šetření mezi zaměstnanci firmy. Smyslem šetření je poznání názorů zaměstnanců na aktuální situaci v podnikatelské etice. Podstatnou součástí praktické části diplomové práce jsou náměty na prosazení podnikatelské etiky u uvedené firmy a přispění ke zlepšení jejího současného stavu.
Společenská odpovědnost podnikání ve strojírenské firmě
Mašková, Barbora ; Žižlavská, Jana (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Analyzuje současnou situaci v oblasti CSR u podniků sídlících v Českém technologickém parku Brno. Dále analyzuje postoj k problematice společenské odpovědnosti u české strojírenské firmy TOS – Kuřim OS, a.s. Obsahuje návrhy na zlepšení, které posílí firemní kulturu, důvěryhodnost a dobré jméno společnosti TOS Kuřim - OS, a.s.
Etika v reklamě
Mihályová, Jana ; Krkošková, Drahomíra (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit postoje vysokoškolských studentů k etice reklamy v České republice. Pro dosažení tohoto cíle bude mezi studenty proveden empirický výzkum pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část práce se věnuje obecně pojmům etika a reklama a jejich postavení a významu v České republice, následující část pak uvádí příklady neetických reklam z české i zahraniční praxe. Výsledkem šetření bude zjištění míry tolerance, resp. netolerance respondentů vůči etice reklamy v České republice a jejich následná formulace ve formě doporučení pro zainteresované skupiny. Práce a její výsledky budou předloženy reklamní agentuře a grafickému studiu GAD STUDIO s.r.o. se sídlem v Brně. Stejně tak budou její výsledky poskytnuty jako zpětná vazba Radě pro reklamu.
Sociální audit ve firmě GEOtest Brno, a. s.
Kristenová, Lenka ; Dvořák, Vít (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o aktuálním tématu, kterým je podnikatelská etika a společenská odpovědnost firem. Je zde obsažen přehled nejdůležitějších pojmů. Dále je zdokumentována situace ve firmě GEOtest Brno a proveden etický audit. Výsledky z dotazníkového šetření jsou analyzovány a doplněny návrhem doporučení.
Naplňování etiky v podnikání ve firmě ABC
Kugler, Tomáš ; Ulik, Marcel (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Cílem této práce je stanovit úroveň podnikatelské etiky ve společnosti ABC. Její úroveň je stanoveno pomocí srovnání s vybranými aspekty podnikového klima. Pomocí dotazníkového šetření jsou stanoveny škály jednotlivých oblastí, jejichž výsledkem je označení kritických oblastí v podniku, které slouží jako výchozí bod pro návrhy na zlepšení situace. Podklad pro návrhovou část je rozšířen o diskuzi s managementem a autorovým pozorováním ve společnosti. Hlavním návrhem řešení je návrh implementace metodiky Balanced Scorecard, jejiž přínosem je redukce kritických oblastí na přijatelnou mez. Autor dále formuje návrhy pro zkvalitnění podnikového etického programu a aktivit v oblasti společenské odpovědnosti.
Etika v personálním marketinku
Stejskal, Radek ; Menšík, Tomáš (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat etiku personálního marketingu v nadnárodní výrobní společnosti a podat návrhy na její zlepšení. Pro dosažení tohoto cíle bude provedeno interview s manažery firmy. Teoretická část se obecně věnuje pojmům etika a personální marketing, následující část se zabývá analýzou personálního marketingu. V poslední části jsou uvedeny kroky vedoucí ke zlepšení současného stavu. Práce a její výsledky budou předloženy společnosti MenSeek, s.r.o. Výsledky budou také poskytnuty analyzované společnosti.
Etický a sociální audit v RGP CZ s. r. o.
Boukalová, Iva ; Trnečková, Blanka (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce Etický a sociální audit v RGP CZ s. r. o. pojednává o etickém auditu v této firmě. Teoretická část je zaměřena na základní popis podnikatelské etiky, její definice, vývoj a důvody pro etické chování firem. Důležité je také měření podnikatelské etiky a následně nástroje podnikatelské etiky, které slouží k realizaci etického programu firmy. V praktické části diplomové práce je etický audit firmy RGP CZ a zhodnocení tohoto auditu. Výsledkem jsou pak doporučení pro firmu, jak by měla postupovat při zlepšování etického chování firmy.
Podnikatelská etika v obchodních organizacích
Krupauerová, Kateřina ; Šimková, Jitka (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na aplikaci podnikatelské etiky v obchodních organizacích. Teoretická část práce pojednává o základních pojmech, které souvisí s etikou podnikání a společenskou odpovědnosti firem. V empirické části, formou dotazníku, je zjištěno, jak zkoumané podniky implementují podnikatelskou etiku a je navrženo doporučení pro její zlepšení.
Podnikatelská etika ve firmě RENGL, s.r.o.
Zniszczolová, Eva ; Kašpar,, Martin (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na etiku ve firmě RENGL, s.r.o. Pomocí dotazníku jsem zjišťovala, jaký názor mají zákazníci firmy na etiku služeb a zaměstnanců a také na etiku na plakátech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 57 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.