Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výpočtové modelování mechanických ztrát v klikovém mechanismu
Smetana, Roman ; Píštěk, Václav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
V úvodní části diplomové práce je uvedeno obecné seznámení se základy tření, opotřebení a mechanickými ztrátami v klikovém mechanismu. Vlastní práce obsahuje popis metodiky řešení ztrát pomocí MBS softwaru a analýzu mechanických ztrát v klikovém mechanismu. V poslední částí práce je uveden návrh pro snížení mechanických ztrát v klikovém mechanismu. V závěru práce jsou zhodnoceny dosažené výsledky.
Píst čtyřdobého vznětového motoru o výkonu 66kW
Mikulka, Václav ; Dundálek, Radim (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je zpracovat výpočtový návrh a konstrukční řešení pístu pro čtyřdobý vznětový motor. V úvodu stručně popisuje píst jako součást pístní skupiny, základní konstrukční provedení pístů pro vznětové motory, materiál pístů a jednotlivý způsob výroby. Dále je proveden návrh základních rozměrů motoru a klikového mechanismu. Poté je na základě empirických údajů vypracován základní rozměr pístu a na závěr dle zadaného průběhu indikátorového diagramu a navrženou kinematiku klikového mechanizmu zjištěn pevnostní výpočet kritických průřezů pístu.
Návrh pístu pro vznětový motor VW TDI o výkonu 81kW
Skoupý, Petr ; Dundálek, Radim (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pístu pro vznětový motor VW TDI o výkonu 81 kW. Cílem této práce je stanovení hlavních rozměrů motoru, klikového mechanismu a pístu. Úvodem jsou popsány části motoru a poté pístní skupina. Dále se práce zabývá konstrukčním provedením a materiálem pístu. V neposlední řadě také pevnostním výpočtem kritických průřezů pístu.
Výpočtové modelování mechanických ztrát v klikovém mechanismu
Smetana, Roman ; Píštěk, Václav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
V úvodní části diplomové práce je uvedeno obecné seznámení se základy tření, opotřebení a mechanickými ztrátami v klikovém mechanismu. Vlastní práce obsahuje popis metodiky řešení ztrát pomocí MBS softwaru a analýzu mechanických ztrát v klikovém mechanismu. V poslední částí práce je uveden návrh pro snížení mechanických ztrát v klikovém mechanismu. V závěru práce jsou zhodnoceny dosažené výsledky.
Návrh pístu pro vznětový motor VW TDI o výkonu 81kW
Skoupý, Petr ; Dundálek, Radim (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pístu pro vznětový motor VW TDI o výkonu 81 kW. Cílem této práce je stanovení hlavních rozměrů motoru, klikového mechanismu a pístu. Úvodem jsou popsány části motoru a poté pístní skupina. Dále se práce zabývá konstrukčním provedením a materiálem pístu. V neposlední řadě také pevnostním výpočtem kritických průřezů pístu.
Píst čtyřdobého vznětového motoru o výkonu 66kW
Mikulka, Václav ; Dundálek, Radim (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je zpracovat výpočtový návrh a konstrukční řešení pístu pro čtyřdobý vznětový motor. V úvodu stručně popisuje píst jako součást pístní skupiny, základní konstrukční provedení pístů pro vznětové motory, materiál pístů a jednotlivý způsob výroby. Dále je proveden návrh základních rozměrů motoru a klikového mechanismu. Poté je na základě empirických údajů vypracován základní rozměr pístu a na závěr dle zadaného průběhu indikátorového diagramu a navrženou kinematiku klikového mechanizmu zjištěn pevnostní výpočet kritických průřezů pístu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.